Font Size:
Εισάγοντας μαθητές Γυμνασίου σε πειραματικές διερευνητικές δραστηριότητες
Building: Δ
Room: Δ2-Α
Date: 2017-04-09 09:30 AM – 11:30
Last modified: 10-07-2017
Abstract
Στην εργασία αυτή παρουσιάζεται ένας τρόπος για την εισαγωγή των μαθητών σε διερευνητικές δραστηριότητες. Εφαρμόζοντας το μοντέλο του συνεχούς της διερεύνησης σχεδιάστηκαν 4 φύλλα εργασίας (ΦΕ) γύρω από ένα αρχικό καθημερινό πρόβλημα, με σταδιακά ελαττούμενη την παρεχόμενη καθοδήγηση από φύλλο σε φύλλο. Μαθητές Γυμνασίου, ενεπλάκησαν ενεργά με τα ΦΕ χρησιμοποιώντας προσομοιωμένα δικτυακά εργαστήρια. Η εισαγωγή διερευνητικών δραστηριοτήτων στην εκπαιδευτική διαδικασία μπορεί ενδεχόμενα να επιτευχθεί με μικρά και ευέλικτα ΦΕ.
Full Text:
PDF