ΟΜΟΙΟΠΟΛΙΚΟΣ ΔΕΣΜΟΣ. ΠΑΡΑΝΟΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΥΓΗ ΑΥΤΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ CLIL | |
Κωνσταντίνος Χαρίτος, Στέλλα Βολυράκη |
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΙΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ | |
Ελένη Ελματζίδου, Πηνελόπη Παπαδοπούλου |
ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΜΕ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ | |
Γεώργιος Κυριάκου, Φανή Σέρογλου |
Το ανθρώπινο σώμα ως μέσο μεταφοράς της γνώσης: εφαρμογή για το φαινόμενο της σκιάς σε παιδιά προσχολικής ηλικίας | |
Ευαγγελία Ηρακλειώτη, Παναγιώτης Παντίδος, Μαρία Μπιρμπίλη |
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ | |
Μαρία-Ελένη Χαχλιουτάκη, Παναγιώτης Παντίδος, Μαρία Καμπεζά |
Διδακτική προσέγγιση των κινήσεων του συστήματος Ήλιος-Γη-Σελήνη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | |
Ιωάννης Σταράκης, Κρυσταλλία Χαλκιά |
Μια επιστημολογική ανάλυση των πειραματικών σχεδιασμών μαθητών στο πλαίσιο της επιστημονικής διερεύνησης | |
Μαρία Καλλέρη, Δημήτρης Ψύλλος, Βασίλης Τσελφές |
Γνωστικά αποτελέσματα από την εφαρμογή συνθετικών ομαδικών εργασιών σε ένα πρότυπο γυμνάσιο: η περίπτωση της πυρηνικής ενέργειας | |
Γεώργιος Τσαπαρλής, Σωτήριος Χαρτζάβαλος, Βασιλική Βλάχα, Κωνσταντίνα Μαλάμου, Ιωάννα Νείλα, Χριστίνα Παντούλα |
Η έννοια της χημικής αντίδρασης στη γυμνασιακή χημεία | |
Γιαννούλα Πανταζή, Γεώργιος Τσαπαρλής |
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΗΣ ΕΝΤΡΟΠΙΑΣ ΜΕΣΩ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ | |
Βάια Μπακάλη, Γεωργία Μπαμπάτσικου, Στέφανος Ασημόπουλος |
H ΣΥΜΒΟΛΗ ΜΙΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗ ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ | |
Χριστίνα Ανθούλας, Μιχαήλ Σκουμιός |
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ | |
Κυρούλα Σακελλάρη, Μιχαήλ Σκουμιός |
ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΓΡΑΠΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ | |
Μιχαήλ Σκουμιός |
ΟΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΕ ΓΡΑΠΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ | |
Ευδοκία Ταράλλη, Μιχαήλ Σκουμιός |
ΟΙ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΠΟΙΑ Η ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ 5 ΚΑΙ 9 ΧΡΟΝΩΝ | |
Μαμίνα Κανελλίδου, Ζαχαρίας Ζαχαρία |
ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ "ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ" ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΕΣΩ ΑΠΛΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΟΥ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ | |
Αθανάσιος Σ Καπόγιαννης, Ευστράτιος Καπότης, Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης |
Η ΓΡΑΠΤΗ ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΩΣ ΜΕΣΟ ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ | |
Ευαγγελία Ηρακλέους, Μιχάλης Λιβίτζιης, Νίκος Παπαδούρης, Κώστας Κωνσταντίνου |
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΤΩΝ ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΝΑΝΟΚΛΙΜΑΚΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ | |
Μαρία Τσέτσερη, Κατερίνα Σάλτα, Δημήτριος Σταύρου |
Οι διεργασίες που ενεργοποιούν οι μαθητές και η σχέση τους με την ανάπτυξη της μοντελοποίησης | |
Παντελίτσα Καρνάου, Χριστιάνα Νικολάου, Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου |
Μια καινοτόμος διδακτική παρέμβαση για την προώθηση δεξιοτήτων επιχειρηματολογίας στο πλαίσιο της κοινωνικο-επιστημονικής διερώτησης: το παράδειγμα των εμβολίων | |
Ανδρεανή Μπάιτελμαν, Θεονίτσα Λοΐζου Γεωργίου |
Αναγνωρίζοντας Διαφορετικές Οπτικές στον Κοινωνικό και Φυσικό Κόσμο: Ένα Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για μαθητές του Δημοτικού Σχολείου | |
Νατάσα Κυριακοπούλου, Στέλλα Βοσνιάδου |
Εκπαιδευτική εφαρμογή και αξιολόγηση πρωτότυπων πειραματισμών και προσομοιώσεων για την διδασκαλία της Αρχής της Ισοδυναμίας | |
Ευστράτιος Καπότης, Παναγιώτης Τσάκωνας, Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης |
Διερεύνηση κινήτρων μάθησης Χημείας και Φυσικής μεταξύ φοιτητών Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης | |
Διονύσιος Κουλουγλιώτης, Κατερίνα Σάλτα |
ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΙΧΜΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗ ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ | |
Άννα Σπύρτου, Δημήτρης Σταύρου |
Οι γιορτές, οι εκθέσεις, τα πανηγύρια, τα φεστιβάλ και οι μαθητικοί διαγωνισμοί των φυσικών επιστημών σε ένα σχολείο ανοιχτό στην κοινότητα και στην κοινωνία | |
Νεκτάριος Τσαγλιώτης, Δημοσθένης Μαρκογιαννάκης, Κατερίνα Πλακίτση, Νίκος Κολιός, Ευγενία Τσιτοπούλου - Χριστοδουλίδη, Δημήτρης Κολιόπουλος |
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΚΘΕΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ | |
Αθανασία - Αντωνία Κοκολάκη, Αιμιλία Μιχαηλίδη, Δημήτρης Σταύρου |
Εκπαιδεύοντας Μικρούς Μαθητές στις Φυσικές Επιστήμες: Ένα καινοτόμο Πρόγραμμα STEM για τις Μικρές Τάξεις του Δημοτικού Σχολείου | |
Λεμονιά Αντώνογλου, Ηλίας Καλαμπόκης, Κωνσταντίνα Μαρούλη - Χατζηαντωνίου |
Πόσο έγκυρα είναι τα συμπεράσματα όταν η ανάλυση των πειραματικών δεδομένων περιορίζεται απλά σε έλεγχο θεωρητικών υποθέσεων με χρήση απλών στατιστικών συναρτήσεων; | Untitled |
Γεώργιος Ιωαννίδης |
Διδακτικές - Μαθησιακές Ακολουθίες: Θεωρητικές επισημάνσεις και εμπειρικές έρευνες | |
Πέτρος Καριώτογλου, Δημήτρης Ψύλλος |
Ζητήματα σχεδιασμού και ανάπτυξης των Διδακτικών Μαθησιακών Ακολουθιών στην περιοχή των Φυσικών Επιστημών | |
Δημήτρης Ψύλλος, Πέτρος Καριώτογλου |
Μελέτη επαναληπτικά εξελισσόμενης Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας για την θερμική αγωγιμότητα των υλικών | |
Δημήτρης Ψύλλος, Αναστάσιος Μολοχίδης |
Η διαδικασία βελτίωσης µιας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας για την εισαγωγή στοιχείων της διερευνητικής µεθόδου: η πυκνότητα ως ιδιότητα των υλικών, στα φαινόµενα πλεύσης και βύθισης | |
Τάσος Ζουπίδης, Άννα Σπύρτου, Γεώργιος Μαλανδράκης, Πέτρος Καριώτογλου |
Εννοιολογήσεις μαθητών και μαθητριών Στ΄ τάξης για την ευθύγραμμη διάδοση του φωτός και τις αναλογίες | |
Γεωργία Μπαμπάτσικου, Βάια Μπακάλη, Στέφανος Ασημόπουλος, Τριαντάφυλλος Τριανταφυλλίδης |
Διερεύνηση των αντιλήψεων και διαδικασιών μάθησης φοιτητών Τμήματος Χημείας ως προς τη σχέση δομής– χρώματος χημικών ενώσεων | |
Ελευθερία Βαρδαλαχάκη, Δημήτρης Σταύρου |
Διδακτικές προσεγγίσεις εννοιών της Φυσικής Στοιχειωδών Σωματιδίων σε μαθητές Γυμνασίου | |
Κυριακή Μακρυγιάννη, Γιάννης Αποστολάκης, Δήμητρα Χατζηδάκη, Στέφανος Φύσκιλης, Ελένη Φέγγου, Παναγιώτης Παπαλεξόπουλος |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ | |
Παναγιώτης Αλεξόπουλος, Άννα Κουκά, Ευαγγελία Μαυρικάκη, Ντία Γαλανοπούλου |
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΜΕ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΝΑΝΟΕΠΙΣΤΗΜΗΣ-ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ | |
Άννα Σπύρτου, Ελένη Δαγρέ, Λεωνίδας Μάνου, Ελένη Κωνσταντινίδου |
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΝΑΝΟΕΠΙΣΤΗΜΗΣ-ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ | |
Λεωνίδας Μάνου, Άννα Σπύρτου, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης, Πέτρος Καριώτογλου |
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΝΑΝΟΕΠΙΣΤΗΜΗΣ-ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ | |
Γιώργος Πέικος, Άννα Σπύρτου, Λεωνίδας Μάνου |
Θερινό Σχολείο Φυσικών Επιστημών με τίτλο «Ύλη, Ενέργεια και Ζωή». Μια πρώτη αποτίμηση. | |
Κωνσταντίνος Δημ. Χαλκιαδάκης, Γιώργος Αναστασιάδης, Μιλτιάδης Τσίγκρης |
Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΤΟΥ ΝΑΝΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΣΑΥΡΑΣ GECKO | |
Κωνσταντίνα Σακελλάρη, Λεωνίδας Μάνου |
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΛΩΤΟΥ ΣΤΗΝ Α/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΣΗΣ | |
Γαρυφαλλιά Τζίμα, Γιώργος Πέικος |
ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ ΤΟΥ ΝΑΝΟ: ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΛΩΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΑΥΡΑΣ GECKO | |
Δημήτρης Αλεξίου, Λεωνίδας Μάνου, Γιώργος Πέικος |
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΛΟΓΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΝΕΥΤΩΝΕΙΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ | |
Κώστας Ναούμ, Βασίλης Κόλλιας, Ηλίας Καρασαβίδης |
Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΗΣ ΖΑΧΑΡΗΣ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ | |
Ελένη Πράττα, Άννα Κουκά |
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΜΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | |
Ιωάννης Καρατάσιος, Βασίλειος Κωνσταντούδης, Ιωάννης Λαζάρου, Μερόπη Σανοπούλου, Χρήστος Τράπαλης, Καλιόπη Τροχίδου |
ΤΟ ΚΙΝΟΥΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ | |
Ελένη Κολοκούρη, Κατερίνα Πλακίτση |
Κατασκευή «Φασαριόμετρου» | |
Νικόλαος Φανουράκης, Ελευθερία Φανουράκη |
ΟΙ ΝΟΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Β' ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΙΑΒΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗ | |
Καλλιόπη Μέλη, Δημήτρης Κολιόπουλος, Κώστας Λαβίδας, Γιώργος Παπαλεξίου |
ΣΤΑΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ | |
Ελένη Κίτσιου, Κωνσταντίνος Κώτσης |
ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ | |
Ανδρεανή Μπάιτελμαν |
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΣΕ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΟΥ CHARLES PERRAULT | |
Δήμητρα Καζαντζίδου, Κωνσταντίνος Κώτσης |
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΙΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ | |
Δήμητρα Καζαντζίδου, Κωνσταντίνος Κώτσης |
Αντιλήψεις σε θέματα εφαρμογών σύγχρονης βιολογίας. Μια ποιοτική μελέτη μαθητών λυκείου | |
Χαρα Σταματάκη, Αστρινός Τσουτσουδάκης |
Κατανόηση θερμικών φαινομένων σε καθημερινά πλαίσια από φοιτητές Φυσικού | |
Γεώργιος Στύλος, Κωνσταντίνος Κώτσης |
Επιστημολογικές πεποιθήσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη μάθηση και τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών | |
Γεώργιος Στύλος, Κωνσταντίνος Κώτσης |
Μεταβολή των πρακτικών που προτίθενται να εφαρμόσουν μελλοντικοί εκπαιδευτικοί στη διδασκαλία της Φυσικής | |
Γεώργιος Στύλος, Κωνσταντίνος Κώτσης, Αναστασία Γκουλγκούτη |
Διερεύνηση των νοητικών μοντέλων: Οι αντιλήψεις μαθητών του Δημοτικού για τη Γη | |
Γιούλη Βαϊοπούλου, Γεώργιος Παπαγεωργίου |
Η ΧΡΗΣΗ ΟΠΤΙΚΩΝ - ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ | |
Μαρία Παναγιώτα Βλαχολιά, Στέλλα Βοσνιάδου, Κατερίνα Σάλτα, Πέτρος Ρούσσος, Σμαράγδα Καζή, Μιχάλης Σιγάλας, Χρύσα Τζουγκράκη |
Αντιλαμβανόμενη αυτο-αποτελεσματικότητα και εσωτερικά κίνητρα των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως προς τη διδασκαλία του μαθήματος της Φυσικής | |
Ευστάθιος Ξαφάκος, Λάμπρος Παπαδήμας, Χρήστος Μπαντάνης, Αποστολία Μπέκα, Αναστάσιος Μαράτος |
Οι απόψεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τη χρήση των πολλαπλών χημικών αναπαραστάσεων στα σχολικά βιβλία Χημείας της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης | |
Σοφία Κασιάρα, Λεμονιά Αντώνογλου, Μιχάλης Σιγάλας |
Διερεύνηση της ικανότητας μαθητών να μεταφράζουν χημικές αναπαραστάσεις για την έννοια της «χημικής αντίδρασης». | |
Βασιλική Γκίτζια, Κατερίνα Σάλτα, Χρύσα Τζουγκράκη |
Επιστημολογικές πεποιθήσεις σχετικές με τη Χημεία μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου | |
Χαρούλα Λαμπριανάκη, Ευαγγελία Μαυρικάκη, Κατερίνα Σάλτα |
Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ "ΑΤΟΜΟΥ" ΑΠΟ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ | |
Χριστίνα Αναστασιάδη, Ευαγγελία Μαυρικάκη |
ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΓΟΝΙΔΙΑΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ: ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΗΣ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ | |
Ακριβή Χρηστίδου, Πηνελόπη Παπαδοπούλου |
Η ΦΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ– ΈΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ | |
Δέσποινα Ιμβριώτη, Δημήτριος Αθανασιάδης |
Οι αναλογίες στα σχολικά εγχειρίδια της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη διδασκαλία της Φυσικής | |
Ηλίας Χαριτωνίδης, Κωνσταντίνος Θ. Κώτσης, Ελευθερία Αν. Τσιούρη |
Οι αναλογίες σε πανεπιστημιακά συγγράμματα της Φυσικής | |
Ηλίας Χαριτωνίδης, Κωνσταντίνος Θ. Κώτσης, Ελευθερία Αν. Τσιούρη |
Επαναπροσδιορίζοντας τα Προγράμματα Σπουδών για τις Φυσικές Επιστήμες στην υποχρεωτική εκπαίδευση | |
Κατερίνα Πλακίτση |
Προγράμματα σπουδών Χημείας: Ανάλυση του προσανατολισμού και δομικών στοιχείων | |
Κατερίνα Σάλτα |
Διερεύνηση του βαθμού επίτευξης στόχων της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση | |
Νεκτάριος Μήλιος, Δέσποινα Σταμπάκη-Χατζηπαναγιώτη |
Πραγματικό, εικονικό πείραμα ή συνδυασμός τους; Μια μελέτη περίπτωσης στη διδασκαλία του ηλεκτρικού κυκλώματος στην Ε΄ Δημοτικού | |
Δήμητρα Παντάζου, Μιχαήλ Καλογιαννάκης |
Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με το ScratchJr | Untitled |
Μιχαήλ Καλογιαννάκης, Σταμάτιος Παπαδάκης |
ΠΩΣ ΕΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗΣ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΘΩΣ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΔΙΕΡΩΤΗΣΗΣ | |
Ελευθερία Παντελή, Νικολέττα Ξενοφώντος, Ζαχαρίας Ζαχαρία |
Χρήση των ασύρματων αισθητήρων MEMS σε πειράματα διδασκαλίας της Φυσικής | |
Κωνσταντίνος Θ. Κώτσης |
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΩΝ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ | |
Απόστολος Μιχαλούδης, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης |
Διδασκαλία Προγραμματισμού μέσω Φυσικής - Διδασκαλία Φυσικής μέσω Προγραμματισμού. Μία διδακτική προσέγγιση για την Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών | |
Παναγιώτης Τσάκωνας, Μιχαήλ Σαρρής, Νικόλαος Παπαδάκης |
Μαθησιακά Αντικείμενα Προσομοίωσης και Οπτικοποίησης φυσικών φαινομένων της Κλασικής και Σύγχρονης Φυσικής για την Εκπαίδευση (και) μέσω διαδικτύου | |
Ευστράτιος Καπότης, Παναγιώτης Τσάκωνας, Δημήτριος Γουσόπουλος |
ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΑΜΟΙΡΑΣΜΟΥ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ | |
Κωνσταντίνος Ανδρ. Μιτζήθρας, Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης |
Ανάπτυξη λογισμικού ανεξαρτήτου πλατφόρμας για τη διδασκαλία διαδικασιών του μικροκόσμου στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση | |
Ανάργυρος Δρόλαπας, Ουρανία Γκικοπούλου, Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης |
Ο ΒΑΘΜΟΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΙΚΗΣ ΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗΣ (MULTILOG) ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Φ.Ε. ΕΡΕΥΝΑ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ, ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ | |
Στέφανος Ντούλας, Θωμάς Νίκας |
ΜΕΛΕΤΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΩΝ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΓΧΡΟΝΙΚΗΣ ΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗΣ (MULTILOG) ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΗ ARDUINO | |
Στέφανος Ντούλας, Θωμάς Νίκας |
Συνδέοντας τη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών με την Καθημερινή ζωή | |
Σοφοκλής Αλεξάνδρου Σωτηρίου, Ελπίδα Γεωργίου Γιαλούρη |
Πειράματα Φυσικής - Χημείας με Εκπαιδευτική Ρομποτική και Μικροϋπολογιστικά Συστήματα | |
Σιμος Αναγνωστάκης, Δημήτρης Σταύρου |
Η αξιολόγηση ενός ειδικά σχεδιασμένου LMS για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών σε μαθητές του δημοτικού σχολείου | |
Δέσποινα Γαρυφαλλίδου, Γεώργιος Ιωαννίδης, Αντώνης Σκέλλας |
Η έννοια της ταχύτητας στο νηπιαγωγείο αξιοποιώντας το Sphero | |
Μιχάλης Ιωάννου, Θαρρενός Μπράτιτσης, Άννα Σπύρτου |
Εφαρμογή Τεχνικών Οφθαλμικών Καταγραφών για τη Μελέτη Χειρισμού και Επεξεργασίας της Πληροφορίας από Χρήστες Πολυαναπαραστασιακού Εκπαιδευτικού Περιβάλλοντος με Αντικείμενο τις Προβολές Fischer & Newman | |
Βασίλειος Κουταλάς, Παρθένα Κατικαρίδου, Νικόλας Χαριστός, Μιχάλης Σιγάλας |
Διδασκαλία εννοιών πολυπλοκότητας στη φύση με χρήση μοντέλων στο πολυπρακτορικό περιβάλλον προσομοιώσεων της NetLogo | |
Άνθιμος Χαλκίδης, Αριστοτέλης Γκιόλμας, Αρτεμησία Στούμπα, Μαρία Κονταξή, Κωνσταντίνος Σκορδούλης |
Διερευνητικό Εργαστήριο Φυσικής α’ Γυμνασίου, με χρήση της στρατηγικής αναζήτησης στο διαδίκτυο "Ε.Β.ΡΗ.Κ.Α." | |
Δημήτριος I. Σωτηρόπουλος |
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΜΕΣΩ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (AUGMENTED REALITY CONTECT WITH ENTITI CREATOR): Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ. | |
Πηνελόπη Μπαρδανίκα, Θαρρενός Μπράτιτσης |
Δραστηριότητες ΦΕ με την χρήση Εκπαιδευτικής Ρομποτικής - Ηλεκτρομαγνητισμός | |
Σιμος Αναγνωστάκης |
2DrawChemQuiz: Σχεδιασμός, ανάπτυξη και εφαρμογή ενός γνωστικού εργαλείου εξάσκησης στη σχεδίαση και χειρισμό συντακτικών τύπων | |
Νικόλας Χαριστός, Βασίλειος Κουταλάς, Μαρία Βλαχολιά, Αικατερίνη Σάλτα, Χρύσα Τζουγκράκη, Μιχάλης Σιγάλας |
Η γνωριμία των μαθητών με τους μικροοργανισμούς μέσα από τις τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνιών (ΤΠΕ) | |
Ελευθερία Αργυρού, Νεκτάριος Μήλιος |
Η συλλογική (collective) και αναδυόμενη (emergent) συμπεριφορά των φυσικών συστημάτων, όπως διδάσκεται με τη βοήθεια του μοντέλου «Σμήνη Πουλιών» της NetLogo. Μία διδακτική παρέμβαση. | |
Άνθιμος Χαλκίδης, Αριστοτέλης Γκιόλμας, Αρτεμησία Στούμπα, Μαρία Παπακωνσταντίνου, Zafar Iqbal, Κώστας Καραμάνος, Κωνσταντίνος Σκορδούλης |
Εντάσεις από τον Σχεδιασμό και την Ανάπτυξη ενός 3Δ Ψηφιακού Παιχνιδιού για τις Φάσεις της Σελήνης | |
Ελένη Μαθιουδάκη, Ηλίας Καρασαββίδης, Βασίλης Κόλλιας |
Ανάπτυξη Διδακτικής Ενότητας Νανοτεχνολογίας μέσα στο πλαίσιο μιας Κοινότητας Μάθησης | |
Γιάννης Σγουρός, Δημήτρης Σταύρου |
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Γ/ΘΜΙΑΣ, Β/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΙΧΜΗΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ | |
Αιμιλία Μιχαηλίδη, Δημήτρης Σταύρου |
Φοιτητές και Φοιτήτριες εκπαιδευόμενοι στη Διδακτική της Φυσικής, σχεδιάζουν Φύλλα Εργασίας, ακολουθώντας το πρότυπο της συνεχούς διερεύνησης | |
Αναστάσιος Μολοχίδης, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης |
Διερεύνηση δυο μελετών περίπτωσης σχετικές με εξ αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην περιοχή των ρευστών | |
Απόστολος Παρασκευάς, Αναστάσιος Μολοχίδης, Δημήτρης Ψύλλος |
Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες στο Γυμνάσιο και Λύκειο μέσα από θέματα έρευνας αιχμής και κατασκευή Εκθεμάτων | |
Αντώνης Γεωργίου Μαργαρίτης, Μαρία Ελευθερίου, Αλεξάνδρα Μπάκου, Μαρία Πανοπούλου, Ιωάννης Χατζηδάκης, Γεώργιος Χατζησάββας |
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΚΘΕΜΑΤΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΙΧΜΗΣ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΤΥΠΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ | |
Κυριακή Δημητριάδη, Γιάννης Βίγλης, Καλλιόπη Γιαννακουδάκη, Βασίλειος Δημόπουλος, Χρήστος Μάντζιος, Κωνσταντίνος Χαλκιαδάκης |
Διάχυση της γνώσης από μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τεχνολογίες αιχμής μέσω εκθεμάτων | |
Αθανάσιος Θεόδωρος Βελέντζας, Αναστασία Ευαγγελοπούλου, Αναστασία Καμπούρη, Σωτηρία Καράμπελα, Παρασκευή Λυκούση, Αντώνης Μπέρτσος, Κωνσταντίνα Στεφανίδου |
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΙΧΜΗΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ Α/ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ | |
Αχιλλέας Μανδρίκας, Κώστας Γκιώνης, Σοφία Κακάτση, Τούλα Καλπίδου, Ρένα Καρατζόγλου, Μιχάλης Κορδώνιας, Αφροδίτη Κουφάκη, Βάσω Λάζαρη, Μαρία Μηλιώνη, Βιβή Παπακώστα, Φωτεινή Σδρόλια |
Μετασχηματισμός εργαλείου για την αξιολόγηση των αντιλήψεων μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την παιδαγωγική γνώση περιεχομένου των εκπαιδευτικών τους στις Φυσικές Επιστήμες | |
Αναστασία Λυμνίδου, Άγγελος Σοφιανίδης, Μαρία Καλλέρη |
Μπορεί τελικά να αποτυπωθεί και να αναπτυχθεί η Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου; | |
Βασίλης Γρηγορίου |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ | |
Αιμιλία Μιχαηλίδη, Δημήτρης Σταύρου |
Ρόλοι Συμμετοχής Εκπαιδευτικών σε Προγράμματα Επαγγελματικής Ανάπτυξης για τη Διερώτηση | |
Μαρία Ηρακλέους, Μάριος Παπαευριπίδου, Ζαχαρίας Ζαχαρία |
ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΣΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΥΝ ΟΙ ΤΕΧΝΕΣ ΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ | |
Πέτρος Στεργιόπουλος, Ιωάννης Αλεξόπουλος, Σοφοκλής Σωτηρίου |
Θέματα έρευνας αιχμής εμπνέουν δημιουργίες μαθητών | |
Κατερίνα Σάλτα, Αγγελική Ευαγγελοπούλου, Ιωάννα Καραχάλιου, Μαρία Κωνσταντογιάννη, Ελένη Μελανίτου, Πανδώρα Σιφνιώτη, Φωτεινή Χάλαρη, Κωνσταντίνος Χαρίτος |
ΠΕΡΙ ΦΥΤΩΝ | |
Μαριάννα Καλαϊτζιδάκη |
Παιδαγωγική Γνώση περιεχομένου (ΠΓΠ) των Φυσικών Επιστημών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Η περίπτωση της διδασκαλίας της τήξης και της πήξης στο Νηπιαγωγείο | |
Ελένη Τσέου |
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΓΙΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΑ-ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΑ ΠΑΙΔΙΑ (CTY GREECE) | |
Αντώνης Χρυσός, Κυριακή Αντωνιάδου, Περικλής Χατζησταυρίδης, Γεωργία Τσουλφά, Χάιδω Σαμαρά |
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΙΧΜΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ | |
Αιμιλία Μιχαηλίδη, Γιάννης Σγουρός, Αθανάσιος Βελέντζας, Κυριακή Δημητριάδη, Αχιλλέας Μανδρίκας, Αντώνης Μαργαρίτης, Κατερίνα Σάλτα, Δημήτρης Σταύρου |
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΜΙΑΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ | |
Πασχαλία Δάρατζη, Άννα Σπύρτου, Πηνελόπη Παπαδοπούλου |
Εκπαίδευση και Επαγγελματική Μάθηση Νηπιαγωγών στις Φυσικές Επιστήμες: διαδικασίες τροποποίησης/αλλαγής των εκπαιδευτικών πεποιθήσεων και πρακτικών | |
Πηνελόπη Παπαδοπούλου, Σοφία Αυγητίδου |
Αξιολόγηση προγράμματος εκπαίδευσης πρωτοβάθμιων εκπαιδευτικών: Η εξέλιξη όψεων της ΠΓΠ που αφορούν την διερευνητική διδασκαλία-μάθηση | |
Μαρία Χαϊτίδου, Άννα Σπύρτου |
Συμβολή των προγραμμάτων επαγγελματικής ανάπτυξης στη διεύρυνση των απόψεων και πρακτικών εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας στις σύγχρονες τάσεις των Φυσικών Επιστημών | |
Αικατερίνη Γκιγκοπούλου, Γεώργιος Μαλανδράκης, Πέτρος Καριώτογλου |
Ενίσχυση των διερευνητικών πρακτικών των εκπαιδευτικών μέσω προγράμματος επαγγελματικής ανάπτυξης | |
Χριστίνα Τσαλίκη, Γεώργιος Μαλανδράκης, Πηνελόπη Παπαδοπούλου, Πέτρος Καριώτογλου |
Ένα πρόγραμμα επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών στις Φυσικές Επιστήμες: Πτυχές των αποτελεσμάτων του προγράμματος | |
Πέτρος Καριώτογλου, Άννα Σπύρτου |
Η ΧΡΗΣΗ «ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ» ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΩΝ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΑΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΕ04 ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | |
Ζωή Βαθάκου, Ευαγγελία Μαυρικάκη, Ισιδώρα Παπασιδέρη |
ΟΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΝΑΝΟΕΠΙΣΤΗΜΗΣ-ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ | |
Νίκος Μαντρατζής, Υβόνη Μπάρα, Μαρία Πετσίβα, Ευαγγελία Σερμπίνη, Λεωνίδας Μάνου, Άννα Σπύρτου |
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΝΑΝΟΕΠΙΣΤΗΜΗΣ-ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΡΙΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ | |
Παντελής Κίζος, Ελένη Κωνσταντινίδου, Ουρανία Μακαρίου, Γιώργος Πέικος, Άννα Σπύρτου |
"ΟΤΑΝ Η ΧΙΟΝΑΤΗ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΝΑΝΟΚΟΣΜΟ": ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ | |
Μαρία Τζιώλη, Άννα Σπύρτου |
ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ MOODLE | |
Παναγιώτης Πήλιουρας, Νίκος Κολιός, Ευθύμιος Σταμούλης, Νεκτάριος Τσαγλιώτης, Κατερίνα Πλακίτση, Φανή Σέρογλου |
Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ | |
Στέφανος Οικονόμου |
Η επίδραση του φύλου στον επιστημονικό εγγραμματισμό | |
Γιώργος Καράογλου, Κωνσταντίνος Κώτσης |
ΕΛεΦυΣ – Εικονογραφημένο Λεξικό Φυσικής για το Σχολείο | |
Ιωάννης Λεύκος, Μαρία Μητσιάκη |
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στο σχεδιασμό διαθεματικών ενοτήτων «καθημερινής επιστήμης» για τον επιστημονικό γραμματισμό στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας | |
Σπύρος Κόλλας, Κρυσταλλία Χαλκιά |
Διδάσκοντας τη Φύση της Επιστήμης για την Πολιτειότητα: Ο Ρόλος της Ιστορίας και Φιλοσοφίας των Φυσικών Επιστημών | |
Κωνσταντίνα Στεφανίδου |
Εκπαιδεύοντας τους μαθητές να συμμετέχουν στον αστικό σχεδιασμό: Μια πιλοτική εφαρμογή επανασχεδιασμού της πλατείας | |
Γεωργία Αγγέλου, Αποστολία Γαλάνη, Ευαγγελία Μαυρικάκη |
Όμιλοι επιστημών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης του 26ου & 29ου ΔΣ Αχαρνών. | |
Ματθαίος Πατρινόπουλος, Χρυσοβαλάντης Κεφαλης |
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΕΙΣΜΟΛΟΓΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ | |
Υβόνη Παύλου, Μάριος Παπαευριπίδου, Ζαχαρίας Ζαχαρία, Γεώργιος Μαυρομανολάκης |
Διδασκαλία της Φύσης των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο | |
Κωνσταντίνος Καράμπελας |
Δυσανεξία στην τελειότητα | |
Ειρήνη Βογιατζή, Κασσάνδρα Μπεϊκάκη, Γιώργος Πενθερουδάκης, Μιλτιάδης Τσίγκρης |
Παιχνίδια που πηγαινοέρχονται με λαστιχάκια, για τη διδασκαλία και μάθηση της ενέργειας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | |
Νεκτάριος Τσαγλιώτης |
Μια Μίκρο-Εφαρμογή Επαγγελματικής Κοινότητας Μάθησης: Έρευνα Δράσης και Μάθηση με Διερώτηση στη Χημεία A΄ Λυκείου | |
Γεώργιος Πολυζώης, Δημήτριος Βαμνιές |
Η χρήση αισθητήρων σε έξυπνες κινητές συσκευές στο σχολικό εργαστήριο της Φυσικής. Παραδείγματα εφαρμογής. | |
Αθανάσιος Θεόδωρος Βελέντζας, Αλέξανδρος Κατέρης, Παναγιώτης Λάζος, Παύλος Τζαμαλής, Σεραφείμ Τσούκος |
Προσομοίωση / Οπτικοποίηση των Κωνικών Τομών σε δύο και τρεις διαστάσεις κίνησης για την Εκπαίδευση μέσω διαδικτύου – Προτάσεις και Εφαρμογές | |
Παναγιώτης Τσάκωνας, Μιχαήλ Σαρρής, Ευάγγελος Βασιλείου, Βασίλειος Βισκαδουράκης, Χρίστος Χατζηχρήστος, Ηρακλής Νικολόπουλος |
Η ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΤΥΠΩΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΩΝ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ | |
Χαρίλαος Τσιχουρίδης, Διονύσιος Βαβουγυιός, Γεώργιος Στυλιανός Ιωαννίδης |
Ο ΛΥΚΕΙΑΚΟΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ (;) ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ – ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ | |
Ουρανία Γκικοπούλου, Παναγιώτης Τσάκωνας, Γεώργιος Καλκάνης, Γεώργιος Τόμπρας |
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ | |
Κωνσταντίνος Βενέτης, Μιλτιάδης Τσίγκρης |
Πειραματικές Μαρτυρίες της Χημείας στην Ερμηνεία του Φαινομένου της Ζωής | |
Ελένη Καπελώνη, Μιλτιάδης Τσίγκρης |
Solanum tuberosum και διδασκαλία Φυσικών Επιστημών | |
Ελευθερία Αργυρού |
Τα φυσικά του Δρόμου ή διδάσκοντας στο δρόμο φυσικές επιστήμες | |
Δημοσθένης Μαρκογιαννάκης |
Αντιλήψεις Εκπαιδευτικών Φ.Ε. ως προς τα Επιστημονικά Μοντέλα και τη Διδακτική τους Αξιοποίηση | |
Ευάγγελος Βραγοτέρης, Δημήτριος Ψύλλος |
Ο ρόλος των αναλογιών στην κατανόηση µη-διαισθητικών εξηγήσεων µέσα από επιστηµονικά κείµενα | |
Ειρήνη Σκοπελίτη, Στέλλα Βοσνιάδου |
Εναρμονίζοντας τις Χημικές Ενώσεις | |
Γιώργος Ρούσσος, Νεκτάριος Μήλιος |
Μάθηση Φυσικών Επιστημών σε Ερευνητικά Κέντρα και Μουσεία Επιστημών | |
Δημήτρης Σταύρου |
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα HYPATIA – Εκπαίδευση εφήβων στις επιστήμες STEM με τρόπο ισότιμο προς τα δύο φύλα | |
Μαρία Καρνέζου, Ελεάνα Μπάλλα |
Εισάγοντας μαθητές Γυμνασίου σε πειραματικές διερευνητικές δραστηριότητες | |
Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης, Αναστάσιος Μολοχίδης |
Δράσεις γνωριμίας μαθητών με τη νανοτεχνολογία στο Ε.Κ.Ε.Φ.Ε. «Δημόκριτος» | |
Δημήτριος Βελεσιώτης, Ευάγγελος Αλμπάνης, Μαρία-Ελένη Βλαχοπούλου, Γεώργιος Παπαδημητρόπουλος, Ιωάννης Λεοντής, Βιολέττα Γιαννέτα, Χάρης Γεωργίου, Μαρία Βερούτη, Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος |
ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΙΣ Τ.Π.Ε. ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΧΗΜΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | |
Βασιλική Γκίτζια, Δημήτρης Διαμαντίδης |
Ο ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ ΚΑΙ Η ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ: ΕΝΑ ΨΗΦΙΑΚΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ I-PAD | |
Χριστίνα Θεοδωροπούλου, Ιωάννης Ψαρομήλιγκος, Συμεών Ρετάλης |
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ ΔΙΑΔΟΣΗ, ΤΗΝ ΑΝΑΚΛΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΤΟΥ "ΦΩΤΟΣ", ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | |
Ειρήνη Ματαλλιωτάκη |
«Έχει ο καιρός γυρίσματα»: Μια διαθεματική προσέγγιση STEM στη Β΄ Δημοτικού | |
Πανδώρα Σιφνιώτη, Βαρβάρα Φρούντζα, Ελένη Καστάνη, Φωτεινή Χάλαρη, Αφροδίτη Βλάχου, Κωνσταντίνα Κουτσαφτούλη, Αικατερίνη Λιάγκουρα, Ευαγγελία Καρανάνα, Παναγιώτα Σκανδάλη Πούλου, Αγγελική Περτέση, Κωνσταντίνος Σωτηρόπουλος, Θεοδώρα Απαρτόγλου, Ελένη Σπηλιοπούλου, Σοφία Χαραλαμποπούλου, Βικτώρια Παπακωνσταντίνου |
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ (INSTALLATIONS): ΜΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ (ΑΝΑ)ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΙΔΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΦΩΣ ΜΕΣΩ ΥΛΙΚΩΝ ΤΕΧΝΗΜΑΤΩΝ | |
Δάφνη Γιαννουλάτου, Αντιγόνη Παρούση, Βασίλης Τσελφές |
Διαθεματική προσέγγιση της διδασκαλίας των βιομορίων στη Γ’ Γυμνασίου | |
Γεωργία Χουλιαρα, Ντία Γαλανοπούλου |
Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε θέματα διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών | |
Ευτυχία Νάννη, Κατερίνα Πλακίτση |
Περιβαλλοντικός Γραμματισμός: Σύγχρονες έρευνες και πρακτικές | |
Νατάσσα Γκουλγκούτη, Κατερίνα Πλακίτση |
Γεφυρώνοντας τις Φυσικές Επιστήμες, τις Νέες Τεχνολογίες και την Κοινωνία στο Αειφόρο Νηπιαγωγείο | |
Μαρία Τοπολιάτη |
Δραστηριότητες έρευνας και εκπαίδευσης STEAM σε μια κοινωνικο-πολιτισμική προοπτική | |
Κατερίνα Πλακίτση |
Η ‘‘ΤΥΦΛΟΤΗΤΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΦΥΤΑ’’ ΩΣ ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ: ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ | |
Αλέξανδρος Αμπράζης, Πηνελόπη Παπαδοπούλου |
ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΣΤΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ | |
Ευάγγελος Καπίας, Γεώργιος Μαλανδράκης, Ελένη Τσακιρίδου |
ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΥΔΑΤΩΝ: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ | |
Νεζάμ Τζαμπερής, Μαρία Λελέκη |
Οι φυσικές επιστήμες στα εκπαιδευτικά προγράμματα και στις δράσεις του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Αρχανών - Ρούβα - Γουβών | |
Ειρήνη Δερμιτζάκη, Μαρία Σφακιανάκη, Ελένη Φανιουδάκη, Άννα Μαρτιμιανάκη, Παρθένα Μαυρογενίδου |
Ο κήπος των ονείρων μας – Μία δημιουργική εισαγωγή στις φυσικές επιστήμες για το νηπιαγωγείο | |
Σοφοκλής Αλεξάνδρου Σωτηρίου, Καρολίνα Καλκαντάρα, Μαρία Σπάτουλα, Κέλλυ Στάθη, Γιώτα Νατσίκου, Αγγέλικα Τσούτσια, Μαίρη Αγγελάκου |
Εκπαιδεύοντας μελλοντικούς εκπαιδευτικούς στo διδακτικό σχεδιασμό για την αξιοποίηση μη τυπικών περιβαλλόντων μάθησης στη Μελέτη Περιβάλλοντος | |
Ελένη Αντωνιάδου, Γεώργιος Μαλανδράκης |
Σχολικοί Λαχανόκηποι, Παιδική Συμμετοχή και Περιβαλλοντικός Εγγραμματισμός: Μια διερευνητική προσέγγιση | |
Στέλλα Πέτρου, Κωνσταντίνος Κορφιάτης |
Ο ΤΟΠΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ | |
Μαριάννα Καλαϊτζιδάκη, Αμαλία Φιλιππάκη |
ΣΤΑΣΕΙΣ – ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ. | |
Μαρία Μπιμπούδη |
Η ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΚΠΕ ΑΝΩΓΕΙΩΝ: ΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΓΕΦΥΡΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ | |
Ζαχαρένια Κεφαλογιάννη, Ασημένια Δραμουντάνη, Ερωφίλη Δακανάλη, Ελένη Καπετάνιου |
Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες με τη χρήση Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Μικροϋπολογιστικών Συστημάτων | |
Δημήτρης Σταύρου, Σίμος Αναγνωστάκης, Νίκος Χανιωτάκης |
ΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΧΝΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ | |
Τάσος Ζουπίδης, Μαρία Καρνέζου |
Ανακαλύπτοντας τις πολλαπλές πτυχές του λίθου | |
Χαρίκλεια Ρεκούμη, Μιχαήλ Καλογιαννάκης, Αιμιλία Χαρτσά, Αγάπη-Γεωργία Ρεκούμη, Δημήτρης Πρωτοπαπάς |
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΑΓΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: ΜΙΑ ΜΕΤΑ-ΑΝΑΛΥΣΗ | |
Χαρίκλεια Σταβάρα, Δημήτριος Σταμοβλάσης |
Διερεύνηση των Εναλλακτικών Ιδεών Φοιτητών με Αναπηρία Όρασης σε Βασικές Έννοιες Μηχανικής | |
Όλγα Μαλεζά, Βασίλης Αργυρόπουλος, Διονύσης Βαβουγιός |
Διδακτική παρέμβαση για το φαινόμενο των εποχών σε μαθητές με Mαθησιακές Δυσκολίες | |
Άννα Λεούση, Παναγιώτης Παπαλεξόπουλος, Διονύσης Βαβουγυιός, Σωτηρία Τζιβινίκου |
Διδακτική παρέμβαση για έννοιες του ηλεκτρομαγνητισμού σε παιδιά ΣΤ΄ Δημοτικού με μαθησιακές και άλλες δυσκολίες | |
Νικολέττα Γεκενίδου, Παναγιώτης Παπαλεξόπουλος, Διονύσης Βαβουγυιός, Φίλιππος Βλάχος |
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License.