Font Size:
"ΟΤΑΝ Η ΧΙΟΝΑΤΗ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΝΑΝΟΚΟΣΜΟ": ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Building: Δ
Room: Αιθ. 4
Date: 2017-04-08 02:30 PM – 16:30
Last modified: 08-07-2017
Abstract
Ο ερευνητικός προβληματισμός αυτής της αναρτημένης εργασίας εντάσσεται στην ευρύτερη θεματική, «οι κοινότητες μάθησης δημιουργούν εκπαιδευτικές καινοτομίες». Η εισαγωγή στοιχείων του περιεχομένου της Νανοεπιστήμης-Νανοτεχνολογίας (Ν-ΕΤ) στο Νηπιαγωγείο, βασισμένη σε αφηγηματικό παραμύθι αποτελεί το καινοτομικό χαρακτηριστικό αυτής της έρευνας. Αναπτύχθηκε και εφαρμόστηκε μέσα σε μια κοινότητα μάθησης στην οποία συνεργάστηκαν η Νηπιαγωγός, η Σχολική Σύμβουλος και οι ερευνητές της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών.
Full Text:
PDF