Building: Δ
Room: Δ3-7Α
Date: 2017-04-09 09:30 AM – 11:30
Last modified: 10-07-2017
Abstract
Η έρευνα αυτή μελετά τις διαδικασίες τροποποίησης και αλλαγών των πεποιθήσεων και πρακτικών των νηπιαγωγών στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στην προσχολική εκπαίδευση, αξιοποιώντας το θεωρητικό πλαίσιο της εννοιολογικής αλλαγής. Συγκεκριμένα μελετάμε τις πεποιθήσεις και πρακτικές των νηπιαγωγών ως προς τις εναλλακτικές αντιλήψεις των παιδιών, τη διαδικαστική γνώση και τη διερεύνηση. 5 νηπιαγωγοί συμμετείχαν σε ένα ετήσιο πρόγραμμα υποστήριξης της επαγγελματικής τους μάθησης στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών και ιδιαίτερα στο σχεδιασμό Διδακτικών Μαθησιακών Ακολουθιών για μικρά παιδιά. Οι εκπαιδευτικοί υποστηρίχθηκαν ως ερευνητές και αναστοχαζόμενοι επαγγελματίες στο πλαίσιο μία κοινότητας πρακτικής με ισότιμη συμμετοχή όλων των μελών της.