Building: Δ
Room: Αιθ. 4
Date: 2017-04-08 02:30 PM – 16:30
Last modified: 10-07-2017
Abstract
Στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών η εισαγωγή και η κατανόηση εννοιών, διεργασιών και φαινομένων από τους μαθητές αποδεικνύονται αποδοτικότερες όταν πραγματοποιούνται μέσα από πειράματα. Με αυτό τον τρόπο οι μαθητές δεν είναι παθητικοί δέκτες, αντιθέτως συμμετέχουν ενεργά στην εκπαιδευτική διαδικασία και την ανακάλυψη της γνώσης. Πολλές φορές για τη διεξαγωγή των εργαστηριακών ασκήσεων είναι θεμιτό και συχνά επιβεβλημένο να επιλέγονται απλά, και οικονομικά προσιτά υλικά. Στην παρούσα εργασία προτείνεται η χρήση κονδύλων πατάτας (Solanum tuberosum) στη διαθεματική διδασκαλία της Βιολογίας (φωτοσύνθεση, ανίχνευση αμύλου, θρεπτικό υλικό μικροοργανισμών, δράση ενζύμων), της Φυσικής (ηλεκτρικές πηγές, άνωση) και της Χημείας (ένζυμα, ώσμωση, οξειδοαναγωγή).