Υποβολή Εργασιών ΕΝΕΦΕΤ, 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Font Size: 
Εκπαιδεύοντας μελλοντικούς εκπαιδευτικούς στo διδακτικό σχεδιασμό για την αξιοποίηση μη τυπικών περιβαλλόντων μάθησης στη Μελέτη Περιβάλλοντος
Ελένη Αντωνιάδου, Γεώργιος Μαλανδράκης

Building: Δ
Room: Δ2-Β
Date: 2017-04-08 09:30 AM – 11:30
Last modified: 05-07-2017

Abstract


Στην παρούσα εργασία διερευνήθηκε εάν ένα κατάλληλα σχεδιασμένο πανεπιστημιακό μάθημα μπορεί να βοηθήσει μελλοντικούς εκπαιδευτικούς στην αποτελεσματικότερη ενσωμάτωση μη τυπικών περιβαλλόντων μάθησης στη διδασκαλία τους. Συμμετέχοντες ήταν 40 τριτοετής μελλοντικοί εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και ως εργαλεία έρευνας χρησιμοποιήθηκαν τα ατομικά πλάνα διδασκαλίας τους, που δημιουργήθηκαν πριν και μετά τη συμμετοχή τους στο μάθημα. Από την ανάλυση προέκυψε ότι οι ίδιοι βελτιώθηκαν στη συμπερίληψη των απαραίτητων σταδίων για την αποτελεσματική ενσωμάτωση μη τυπικών περιβαλλόντων στη διδασκαλία (πριν, κατά τη διάρκεια, μετά), στο περιεχόμενο και την μορφή των αντίστοιχων δραστηριοτήτων, καθώς και στην αξιοποίηση των προϋπαρχουσών εμπειριών των μαθητών. Ωστόσο, δεν παρατηρήθηκε μεγάλη βελτίωση στην ενσωμάτωση ψυχοκινητικών και κοινωνικο-συναισθηματικών στόχων.

Full Text: PDF