Υποβολή Εργασιών ΕΝΕΦΕΤ, 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Font Size: 
Διδακτική παρέμβαση για έννοιες του ηλεκτρομαγνητισμού σε παιδιά ΣΤ΄ Δημοτικού με μαθησιακές και άλλες δυσκολίες
Νικολέττα Γεκενίδου, Παναγιώτης Παπαλεξόπουλος, Διονύσης Βαβουγυιός, Φίλιππος Βλάχος

Building: Δ
Room: Δ2-Α
Date: 2017-04-07 02:30 PM – 16:30
Last modified: 09-07-2017

Abstract


Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις αρχικές ιδέες μαθητών ΣΤ΄ δημοτικού με μαθησιακές και άλλες δυσκολίες, όσον αφορά έννοιες του ηλεκτρισμού, του μαγνητισμού και του ηλεκτρομαγνητισμού και την τροποποίησή τους ύστερα από την εξατομικευμένη διδακτική παρέμβαση που υλοποιήθηκε. Για την καταγραφή των ιδεών των μαθητών χορηγήθηκαν ερωτηματολόγια και πραγματοποιήθηκαν ατομικές συνεντεύξεις στην αρχή και τη λήξη της διαδικασίας. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η διδακτική παρέμβαση με τη χρήση πειραμάτων προκαλεί θετικά αποτελέσματα όσον αφορά την τροποποίηση των απόψεων των μαθητών με μαθησιακές και άλλες δυσκολίες ανεξαρτήτως των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους, όπως προβλήματα λόγου, ανάγνωσης, περιορισμένου νοητικού δυναμικού κλπ.


Full Text: PDF