Building: Δ
Room: Δ2-Α
Date: 2017-04-07 02:30 PM – 16:30
Last modified: 09-07-2017
Abstract
Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να διερευνήσει τις αρχικές ιδέες μαθητών ΣΤ΄ δημοτικού με μαθησιακές και άλλες δυσκολίες, όσον αφορά έννοιες του ηλεκτρισμού, του μαγνητισμού και του ηλεκτρομαγνητισμού και την τροποποίησή τους ύστερα από την εξατομικευμένη διδακτική παρέμβαση που υλοποιήθηκε. Για την καταγραφή των ιδεών των μαθητών χορηγήθηκαν ερωτηματολόγια και πραγματοποιήθηκαν ατομικές συνεντεύξεις στην αρχή και τη λήξη της διαδικασίας. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η διδακτική παρέμβαση με τη χρήση πειραμάτων προκαλεί θετικά αποτελέσματα όσον αφορά την τροποποίηση των απόψεων των μαθητών με μαθησιακές και άλλες δυσκολίες ανεξαρτήτως των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους, όπως προβλήματα λόγου, ανάγνωσης, περιορισμένου νοητικού δυναμικού κλπ.