Font Size:
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΝΑΝΟΕΠΙΣΤΗΜΗΣ-ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Building: Δ
Room: Δ3-7Α
Date: 2017-04-07 02:30 PM – 16:30
Last modified: 10-07-2017
Abstract
Στην παρούσα εργασία, περιγράφουμε μία Διδακτική Μαθησιακή Ακολουθία (ΔΜΑ), που εφαρμόστηκε για την εκπαίδευση τεσσάρων Πρωτοβάθμιων εκπαιδευτικών σε βασικές έννοιες και εφαρμογές της Νανοεπιστήμης–Νανοτεχνολογίας (Ν-ΕΤ). Το περιεχόμενο της ΔΜΑ περιλαμβάνει πέντε από τις εννέα Μεγάλες Ιδέες της σχετικής βιβλιογραφίας. Τα αποτελέσματα είναι θετικά γιατί δείχνουν αλλαγές στις αντιλήψεις των εκπαιδευτικών όσον αφορά τους όρους «Νανοεπιστήμη – Νανοτεχνολογία», «νανοκλίμακα» καθώς και αλλαγές στη γνώση τους για τα όργανα παρατήρησης του νανόκοσμου. Επιπλέον, αναδεικνύεται, ότι οι εκπαιδευτικοί στις σχετικές περιγραφές τους δεν αναφέρουν τις αλλαγές των ιδιοτήτων στην κλίμακα της Ν-ΕΤ σε σχέση με τη μακροκλίμακα. Τα αποτελέσματα θα χρησιμοποιηθούν για βελτιωτικές αλλαγές στη ΔΜΑ.
Full Text:
PDF