Building: Δ
Room: Δ2-Α
Date: 2017-04-08 09:30 AM – 11:30
Last modified: 29-06-2017
Abstract
Περίληψη
Στην εργασία αυτή περιγράφονται τα λειτουργικά χαρακτηριστικά της πρώτης έκδοσης διαδικτυακού λογισμικού για τη μελέτη και τη διδασκαλία των Κωνικών Τομών, των ιδιοτήτων τους και των εφαρμογών τους στα Μαθηματικά και τις Φυσικές Επιστήμες. Το λογισμικό δοκιμάστηκε σε και αξιολογήθηκε από μαθητές της Β΄ Λυκείου. Η πειραματική διδασκαλία πραγματοποιήθηκε σε τέσσερα τμήματα, εκ των οποίων ένα έπαιξε το ρόλο της ομάδας ελέγχου. Τα ακριβή αποτελέσματα της έρευνας αυτής παρουσιάζονται εδώ, μαζί με προτάσεις βέλτιστης ενσωμάτωσης τέτοιου τύπου λογισμικού στην εκπαιδευτική διαδικασία είτε αυτή αφορά τη διδασκαλία στην τάξη ή την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.
Abstract
This paper discusses the operating characteristics of an initial version of software aiming to aid the teaching of conic sections, their properties and applications in Mathematics and Physical Sciences. The software was tested on and evaluated by students attending the second grade of Greek lyceum. Four separate groups of students were used one of which was the control group. The specific results of this research are presented in the full version of the paper, along with proposals concerning the optimum integration of such software in the educational process either taking place in the classroom or referring to distant learning.