Font Size:
Ο ΒΑΘΜΟΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΙΚΗΣ ΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗΣ (MULTILOG) ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Φ.Ε. ΕΡΕΥΝΑ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ, ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Building: Δ
Room: Δ2-Α
Date: 2017-04-08 02:30 PM – 16:30
Last modified: 30-06-2017
Abstract
Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η διερεύνηση της στάσης των εκπαιδευτικών απέναντι στο σύστημα συγχρονικής λήψης και απεικόνισης (Multilog), το οποίο αποτελεί ένα σύγχρονο και ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πακέτο που διανεμήθηκε, την περίοδο 2000-2006, σε όλα σχεδόν τα σχολικά εργαστήρια φυσικών επιστημών (ΣΕΦΕ) των λυκείων της Ελλάδας. Επιχειρείται ακόμα ο εντοπισμός των προβλημάτων που συναντούν οι εκπαιδευτικοί κατά τον χειρισμό του με γενικότερο στόχο την αναζήτηση του κατάλληλου τρόπου παρέμβασης για την ένταξή του στην εργαστηριακή διδασκαλία.
Full Text:
PDF