Font Size:
ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΙΣ Τ.Π.Ε. ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΧΗΜΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Building: Δ
Room: Αιθ. 4
Date: 2017-04-09 12:00 PM – 14:00
Last modified: 10-07-2017
Abstract
Στην παρούσα εργασία αξιοποιήσαμε λογισμικό δυναμικής γεωμετρίας για να σχεδιάσουμε και να χρησιμοποιήσουμε εκπαιδευτικό υλικό με διεπιστημονικό χαρακτήρα για μία κοινή διδακτική προσέγγιση στη Χημεία και στα Μαθηματικά. Οι έννοιες που διαπραγματευτήκαμε ήταν η «περιεκτικότητα διαλύματος στα εκατό βάρος προς όγκο (% w/v)» σε σχέση με την «κλίση ευθείας». Μέσω της μαθηματικοποίησης προβλημάτων χημείας και της χρήσης πολλαπλών αναπαραστάσεων στοχεύουμε στον εμπλουτισμό και στη βαθύτερη κατανόηση των υποκείμενων εννοιών, καθώς και στο συσχετισμό των εννοιών μεταξύ τους, στο πλαίσιο της διαθεματικής προσέγγισης της γνώσης.
Full Text:
PDF