Υποβολή Εργασιών ΕΝΕΦΕΤ, 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Font Size: 
Σχολικοί Λαχανόκηποι, Παιδική Συμμετοχή και Περιβαλλοντικός Εγγραμματισμός: Μια διερευνητική προσέγγιση
Στέλλα Πέτρου, Κωνσταντίνος Κορφιάτης

Building: Δ
Room: Δ1-Α
Date: 2017-04-07 02:30 PM – 16:30
Last modified: 11-07-2017

Abstract


Στην παρούσα έρευνα μελετούμε την εμπειρία από τη συμμετοχή μαθητών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε προγράμματα καλλιέργειας σχολικών λαχανόκηπων και την επίδραση που αυτή είχε σε πτυχές του περιβαλλοντικού εγγραμματισμού των συμμετεχόντων. 95 μαθητές (8-10 ετών) συμμετείχαν στην έρευνα από έξι αστικά και ημιαστικά Δημοτικά σχολεία. Οι μαθητές συμμετείχαν σε ατομικές, ημιδομημένες  συνεντεύξεις αμέσως μετά την ολοκλήρωση των προγραμμάτων με επίκεντρο τον σχολικό λαχανόκηπο. Για την ανάλυση των δεδομένων αξιοποιήθηκαν ποιοτικές και ποσοτικές μέθοδοι. Αν και όλοι οι μαθητές έδειξαν ενδιαφέρον για τους σχολικούς λαχανόκηπους, ο. διαφορετικός βαθμός συμμετοχής των μαθητών στις διάφορες δράσεις οδήγησαν στην ανάπτυξη διαφορετικών συνιστωσών των πτυχών του περιβαλλοντικού τους εγγραμματισμού

Full Text: PDF