Font Size:
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΝΑΝΟΕΠΙΣΤΗΜΗΣ-ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΡΙΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Building: Δ
Room: Αιθ. 4
Date: 2017-04-08 02:30 PM – 16:30
Last modified: 08-07-2017
Abstract
Στην εργασία παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της σύγκρισης Διδακτικών Μαθησιακών Ακολουθιών που ανέπτυξαν και υλοποίησαν τρεις εκπαιδευτικοί Α/θμιας Εκπαίδευσης στο περιεχόμενο της Νανοεπιστήμης-Νανοτεχνολογίας (Ν-ΕΤ). Οι εκπαιδευτικοί αρχικά επιμορφώθηκαν μέσα σε μια κοινότητα μάθησης πάνω στο εν λόγω αντικείμενο. Σχεδίασαν και ανέπτυξαν ο καθένας ξεχωριστά τις ΔΜΑ σε στενή συνεργασία με τους ερευνητές της Διδακτικής των Φυσικών Επιστημών. Αν και οι εκπαιδευτικοί εργάστηκαν αυτόνομα, στη σύγκριση των ΔΜΑ τους παρουσιάζουν ομοιότητες στους στόχους και σε πέντε θεματικές περιοχές.
Full Text:
PDF