Font Size:
Διαθεματική προσέγγιση της διδασκαλίας των βιομορίων στη Γ’ Γυμνασίου
Building: Δ
Room: Δ2-Α
Date: 2017-04-09 12:00 PM – 14:00
Last modified: 09-07-2017
Abstract
Στην παρούσα εργασία μελετώνται τα αποτελέσματα της διδασκαλίας των Βιομορίων στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γ’ Γυμνασίου) με τη χρήση διαθεματικής προσέγγισης. Προς τούτο, οργανώθηκε διαθεματικό μάθημα με σκοπό να διδαχτούν οι μαθητές τα βιομόρια ανεξαρτήτως μαθήματος, Βιολογίας ή Χημείας, και καταρτίστηκαν ερωτηματολόγια ανοικτού τύπου, τα οποία οι μαθητές συμπλήρωσαν πριν και μετά το μάθημα. Από τη μελέτη αυτή προκύπτει πως μια διαθεματική προσέγγιση στη διδασκαλία των βιομορίων βοηθά τους μαθητές στην κατανόηση των εννοιών αυτών, είναι δε ανεξάρτητη από το μάθημα στο πλαίσιο του οποίου τις μελετούν.
Full Text:
PDF