Font Size:
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΝΟΣ/ΜΙΑΣ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥ ΤΑΥΡΟΥ.
Building: Δ
Room: Δ2-Β
Date: 2017-04-08 02:30 PM – 16:30
Last modified: 30-06-2017
Abstract
Η εκπαίδευση στις φυσικές επιστήμες (φ.ε.) αποτελεί προτεραιότητα των κρατών-μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς συνδέεται με την οικονομική τους ανάπτυξη. Η έρευνα επικεντρώθηκε σε μαθητές/τριες της Στ’ δημοτικού μίας υποβαθμισμένης περιοχής, του Ταύρου. Βασίστηκε σε ημιδομημένες συνεντεύξεις, και τα αποτελέσματά της φανερώνουν ότι οι μαθητές/τριες, αν και δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται για το μάθημα των φ.ε., δεν εμπλέκονται σε εξωσχολικές δραστηριότητες ούτε φιλοδοξούν να απασχοληθούν στο μέλλον σε επαγγέλματα σχετικά με αυτές. Καθοριστική φαίνεται να είναι η στάση των γονέων τους για τις φ.ε.
Full Text:
PDF