Υποβολή Εργασιών ΕΝΕΦΕΤ, 10ο Πανελλήνιο Συνέδριο ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Font Size: 
ΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΧΝΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ
Τάσος Ζουπίδης, Μαρία Καρνέζου

Building: Δ
Room: Δ1-Α
Date: 2017-04-09 09:30 AM – 11:30
Last modified: 09-07-2017

Abstract


Στην εργασία αυτή, διερευνήσαμε εάν η επίσκεψη 18 μαθητών Β ́ Γυμνασίου σε ένα τεχνοεπιστημονικό μουσείο βελτίωσε τις ερμηνείες τους για φαινόμενα που σχετίζονταν με συγκεκριμένα εκθέματα. Η δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε σε τρεις φάσεις: προετοιμασία στο σχολείο, επίσκεψη στο μουσείο και συζητήσεις ανάδρασης στο σχολείο. Η συλλογή των δεδομένων έγινε με γραπτό ερωτηματολόγιο πρόβλεψης και ερμηνείας τεσσάρων φαινομένων (βαρύτητα, φυγοκέντριση, θερμική ισορροπία και πλεύση – βύθιση), πριν και μετά τη δραστηριότητα. Τα αποτελέσματα έδειξαν στατιστικά σημαντική βελτίωση στις ερμηνείες των μαθητών σε όλα τα φαινόμενα και ιδίως στην θερμική ισορροπία και την πλεύση – βύθιση, ως αποτέλεσμα της συνολικής δραστηριότητας.


Full Text: PDF