Font Size:
Εναρμονίζοντας τις Χημικές Ενώσεις
Building: Δ
Room: Δ2-Γ
Date: 2017-04-07 02:30 PM – 16:30
Last modified: 30-06-2017
Abstract
Η παρούσα εργασία έχει ως πεδίο εφαρμογής τη διδακτική των Φυσικών Επιστημών, συσχετίζοντας την τέχνη της Μουσικής με την επιστήμη της Χημείας. Η μεθοδολογία που προτείνεται και χρησιμοποιήθηκε είναι η μέθοδος των αναλογιών. Το δείγμα ήταν 64 μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Οι μαθητές εκτέλεσαν κατάλληλα διαμορφωμένο μουσικό και χημικό πείραμα. Οι αναλογίες που προτάθηκαν και εφαρμόστηκαν ανέδειξαν πρωτότυπους και λειτουργικούς συσχετισμούς. Διαμορφώνεται έτσι ένα εύχρηστο και αποτελεσματικό διδακτικό εργαλείο όπου οι μουσικές αναζητήσεις των μαθητών συμβάλλουν με τρόπο καινοτόμο στη μόρφωσή τους.
Full Text:
PDF