Font Size:
Διδακτική παρέμβαση για το φαινόμενο των εποχών σε μαθητές με Mαθησιακές Δυσκολίες
Building: Δ
Room: Δ2-Β
Date: 2017-04-09 09:30 AM – 11:30
Last modified: 09-07-2017
Abstract
Σκοπός της εργασίας είναι η διερεύνηση της δυνατότητας τροποποίησης των εναλλακτικών αντιλήψεων μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες που φοιτούν στην Ε΄ Τάξη του Δημοτικού όσον αφορά το φαινόμενο των εποχών μέσω της χρήσης εκπαιδευτικού λογισμικού προσομοίωσης. Ο έλεγχος της αποτελεσματικότητας της διδακτικής παρέμβασης έγινε μέσω ερωτηματολογίων και συνέντευξης, πριν και μετά την παρέμβαση, όπου καταγράφηκαν τόσο οι εναλλακτικές αντιλήψεις των μαθητών, όσο και η μετατόπισή τους προς το επιστημονικό μοντέλο ερμηνείας του φαινομένου. Τα αποτελέσματα της παρέμβασης έδειξαν πως οι μαθητές αναγνώριζαν την κλίση του άξονα της Γης ως αιτία της εναλλαγής των εποχών και την ύπαρξη αντίθετων εποχών στα ημισφαίρια.
Full Text:
PDF