ΕΝΕΦΕΤ
- Dr PINELOPI PAPADOPOULOU, University of Western Macedonia, Greece
- Κατερίνα Σάλτα, Τμήμα Χημείας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Greece
- Zacharias Zacharia, University of Cyprus, Cyprus
- George Papageorgiou, Democritus University of Thrace Department of Primary Education N. Hili Alexandroupolis 68100 - Greece
- ΕΔΙΠ Αθανάσιος Βελέντζας, Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, Greece
- Ioannis Soulios, Regional Center for Educational Planning (Perifereiakó Kéntro Ekpaideftikoú Schediasmoú, PE.K.E.S.)
- Αναστάσιος Ζουπίδης, Επίκουρος Καθηγητής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, Greece
- Michail Kalogiannakis, Αναπληρωτής Καθηγητής Πανεπιστήμιο Κρήτης, Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης
- Στέφανος Ασημόπουλος, Εργαστήριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Greece
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΠΤΔΕ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
- Στέφανος Ασημόπουλος, Εργαστήριο Διδακτικής Φυσικών Επιστημών, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Greece
- Παναγιώτης Ταμπάκης, Υποψήφιος Διδάκτορας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης / Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
- Δέσποινα Σπύρου, Υποψήφιος Διδάκτορας Παιδαγωγικό Τμήμα Δ.Ε. Πανεπιστημίου Θεσσαλίας
- Βάια Μπακάλη, Υποψήφια Διδάκτωρ Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
- Christos Yfantis, PhD Candidate at the University of Thessaly, Greece
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License.