Ενσώματες προσεγγίσεις της Φαινόμενης Κίνησης της Σελήνης στο πλαίσιο του Διδακτικού Πειράματος: μελέτη περίπτωσης | |
Ioannis Starakis, Panagiotis Pantidos, Krystallia Halkia |
Σελήνη: αυτόφωτη ή ετερόφωτη; Ιδέες μαθητών/τριών Δημοτικού | |
Rigas Neofotistos, Krystallia Halkia, Ioannis Starakis |
Ανάπτυξη ψηφιακού διδακτικού υλικού για τη διαπραγμάτευση φυσικών φαινομένων με βάση τις αρχές της διερευνητικής και πλαισιοθετημένης μάθησης | |
Maria-Ioanna Magkouta, Emily Michailidi, Dimitrios Stavrou |
Προωθώντας αλλαγή στις γνώσεις και δεξιότητες των εκπαιδευτικών στη Διαμορφωτική Αξιολόγηση στις Φυσικές Επιστήμες | |
Christina Stavrou |
Η Συμβολή της Ιστορίας της Τεχνολογίας στην Εκπαίδευση των Υποψηφίων Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις Φυσικές Επιστήμες | |
Anastasia Michail Ferentinou, Constantina Stefanidou, Denis Vavougios, Constantine Skordoulis |
Η προσέγγιση των φοιτητριών του ΠΤΔΕ/ΕΚΠΑ στην ανάδειξη ιστορικών επιστημονικών οργάνων της συλλογής του Μαρασλείου ή «Όταν ο Edison συνάντησε τον Wheatstone στο Μαράσλειο» | |
CONSTANTINA STEFANIDOU, PANAGIOTIS LAZOS, CONSTANTINE SKORDOULIS |
Οι απόψεις μαθητών Β/θμιας εκπαίδευσης για την εξ αποστάσεως διδασκαλία των φυσικών επιστημών στη διάρκεια της πανδημίας COVID-19 | |
ΙΩΑΝΝΑ ΣΤΑΥΡΟΥ, ΑΧΙΛΛΕΑΣ ΜΑΝΔΡΙΚΑΣ, ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥ, CONSTANTINA STEFANIDOU, CONSTANTINE SKORDOULIS |
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License.