Submissions

Online Submissions

Already have a Username/Password for Υποβολή Εργασιών ΕΝΕΦΕΤ?
Go to Login

Need a Username/Password?
Go to Registration

Registration and login are required to submit items online and to check the status of current submissions.

 

Author Guidelines

Η σύνοψη της εργασίας δημιουργείται σύμφωνα με το υπόδειγμα εργασιών σαν αρχείο doc και για την υποβολή του απαιτείται η μετατροπή του σε μορφή pdf.

Για οδηγίες υποβολής και δημιουργίας λογαριασμού ανατρέξτε στον οδηγό υποβολής

 

Τίτλος Εργασίας

(Arial 14, πεζά γράμματα, έντονη γραφή, κεντραρισμένα. Ο τίτλος να ξεκινάει από την 5η γραμμή)

Περίληψη

(Αφήστε 2 σειρές μεταξύ τoυ τίτλου εργασίας και της περίληψης. Δεν αφήνετε κενό μεταξύ του τίτλου και του κειμένου της περίληψης). Μέχρι 100 λέξεις. Τimes New Roman. Μέγεθος 11pt. Ενιαίο κείμενο, χωρίς παραγράφους και βιβλιογραφικές παραπομπές. Πλήρης στοίχιση. (Αφήστε μία σειρά μεταξύ περίληψης στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα)

 

Abstract

Η περίληψη να γραφεί και στην αγγλική γλώσσα. Ακολουθήστε τις οδηγίες για την ελληνική.

 

Από αυτό το σημείο ξεκινά το κυρίως κείμενο της εργασίας (Αφήστε 2 σειρές μεταξύ της αγγλικής περίληψης και του κυρίως κειμένου). Διάστημα μεταξύ παραγράφων πριν και μετά 0pt εκτός της Βιβλιογραφίας (πριν και μετά 6pt).

Η έκταση της Σύνοψης πρέπει να είναι τουλάχιστον 1000 και το πολύ 1500 λέξεις, στις οποίες συμπεριλαμβάνεται και περίληψη και η αντίστοιχη μετάφραση στα Αγγλικά. Συνολικά η Σύνοψη δεν πρέπει να υπερβαίνει τις 4 σελίδες Α4 (συμπεριλαμβανομένων σχημάτων, πινάκων, εικόνων, φωτογραφιών κλπ).

Το κυρίως κείμενο θα πρέπει να περιλαμβάνει τις ακόλουθες ενότητες: Πλαίσιο, Μεθοδολογία, Αποτελέσματα και Συμπεράσματα, Βιβλιογραφία

Οι τίτλοι των ενοτήτων να γράφονται Τimes New Roman, Μέγεθος 12, έντονη γραφή, πεζά γράμματα. Αν υπάρχουν δεύτερου επιπέδου υπότιτλοι, να γράφονται:

Υπότιτλοι

(Τimes New Roman, 12pt, Πλάγια γραφή, πεζά γράμματα).

Να αποφευχθούν τρίτου επιπέδου υπότιτλοι.

Για το κυρίως κείμενο ισχύει:

Τimes New Roman, Μέγεθος 12pt. Πλήρης στοίχιση. Αφήνετε μία σειρά ανάμεσα στους υπότιτλους της εργασίας μετά από το κείμενο. Οι παράγραφοι χωρίς εσοχή. Διάστημα πριν και μετά τις παραγράφους σε όλο το κυρίως κείμενο 6pt.

Προσπαθήστε ώστε το περιεχόμενο των πινάκων, σχημάτων και εικόνων να είναι ευυπόληπτο σε μία κανονική εκτύπωση Α4.

Για τις λεζάντες Σχημάτων, Πινάκων, Εικόνων κλπ. χρησιμοποιείστε:

Τimes New Roman, Μέγεθος 11, κεντραρισμένες, πριν τον πίνακα, το σχήμα, την εικόνα κλπ.

Αφήστε μια γραμμή από το κυρίως κείμενο πριν τη λεζάντα.

Αριθμήστε τους πίνακες, τα σχήματα, τις εικόνες (σε περίπτωση που είναι παραπάνω του ενός ανά κατηγορία).

Παράδειγμα:

Πίνακας: Θέσεις των εκπαιδευτικών για τη χρήση των ΤΠΕ

Εικόνα 1: Οι κύριες λιθοσφαιρικές πλάκες της Γης

Εικόνα 2: Ο «Δαίμονας» του Maxwell

Σχήμα: Μαθηματικά και Φυσική

Πλαίσιο

Γίνεται ανασκόπηση των βασικών αρχών του θεωρητικού πλαισίου και επισκόπηση της βιβλιογραφίας οδηγώντας στον σκοπό της έρευνας.

Περιγράφεται το πραγματικό πλαίσιο και τίθενται ερευνητικά ερωτήματα. Ορίζονται τα προβλήματα που επιδιώκεται να αντιμετωπιστούν. Διατυπώνονται υποθέσεις.

 

Μεθοδολογία

Παρουσιάζεται η μεθοδολογία της έρευνας. Δίνεται εικόνα της προσέγγισης καταγράφοντας και τεκμηριώνοντας τις βασικές μεθοδολογικές επιλογές που οδηγούν στο είδος των δεδομένων, τις μεθόδους ανάλυσης και τα μεθοδολογικά εργαλεία. Περιγράφονται οι τεχνικές ανάλυσης των δεδομένων και εξαγωγής αποτελεσμάτων.

 

Αποτελέσματα και Συμπεράσματα

Αναφέρονται τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα (αν υπάρχουν).

Αναφέρονται προβλήματα και δυσχέρειες που εμφανίστηκαν κατά τη διεξαγωγή της έρευνας

 

Βιβλιογραφία

Οι βιβλιογραφικές αναφορές θα πρέπει να αναφέρονται στο κείμενο με το επώνυμο των συγγραφέων και τη χρονολογία (π.χ. Lijnse 1995). Εάν υπάρχουν περισσότεροι από δύο συγγραφείς, να αναγράφεται μόνο το όνομα του πρώτου συγγραφέα (π.χ. Duit et al. 1997, Παναγιωτόπουλος κ.ά. 2015). Εντός του κειμένου αναφορά σε διαφορετικούς συγγραφείς να παρουσιάζονται με αλφαβητική σειρά (π.χ. Duschl et al. 2011, Komorek et al. 2001, Prigogine & Stengers 1984).

Τimes New Roman, Μέγεθος 11. Πλήρης στοίχιση. Τοποθετημένες αλφαβητικά. Για τον ίδιο συγγραφέα χρονολογικά (αναφέροντας πρώτα τα πιο πρόσφατα). Διάστημα ανάμεσα σε κάθε αναφορά 6pt (Παράγραφος, Διάστημα, Πριν & Μετά, 6pt).

Αναφέρετε πρώτα τις ελληνόγλωσσες κι έπειτα, χωριστά, τις ξενόγλωσσες. Αφήστε 2 σειρές ανάμεσα στις ελληνόγλωσσες και τις ξενόγλωσσες.

Σημείωση: Επειδή η Σύνοψη κάθε εργασίας θα κριθεί ανώνυμα από δύο κριτές θα πρέπει τόσο μέσα στο κείμενο όσο και στις βιβλιογραφικές παραπομπές να μην φαίνεται το όνομα του συγγραφέα της. Αν υπάρχει παραπομπή σε εργασίες του συγγραφέα θα αναγράφεται στο κείμενο ως (Συγγραφέας, Εργασία 1) για την Εργασία 1, (Συγγραφέας, Εργασία 2) για παραπομπή στην Εργασία 2 κοκ. Στη βιβλιογραφία δεν θα γίνεται καμία αναφορά του συγγραφέα και των εργασιών που αναφέρονται στο σώμα του κειμένου.

 

Παράδειγμα:

Γεωργακάκος, Π., Σκαλωμένος, Α., Σφαρνάς, Ν. & Χριστακόπουλος, Ι. (2000). Φυσική Γενικής Παιδείας Γ΄ τάξης Ενιαίου Λυκείου. Έκδοση Β, ΟΕΔΒ, Αθήνα.

Μαυρομούστακος, Θ., Κολοκούρης, Α., Παπακωνσταντίνου, Κ., Σινιγάλιας, Π. Ι., & Λάππας, Κ. (1999). Χημεία θετικής κατεύθυνσης Γ’ ενιαίου λυκείου. ΟΕΔΒ, Αθήνα.

 

 

Duschl, R., Maeng, S., & Sezen, A. (2011). Learning progressions and teaching sequences: A review and analysis. Studies in Science Education, 47, 123–182.

Lijnse, P. (1995). “Developmental research” as a way to an empirically based “didactical structure” of science. Science Education, 79, 189–199.

Komorek, M., Duit, R., Buecker, N., & Naujack, B. (2001). Learning process studies in the field of fractals. In H. Behrendt, H. Dahncke, R. Duit,W. Gra¨ber, M. Komorek, A. Kross, & P. Reiska (Eds.), Research in science education – Past, present and future (pp. 95–100). Dordrecht: Kluwer.

Prigogine, I., & Stengers, I. (1984). Order out of chaos. New York: Bantam.

 

 

Copyright Notice

Authors who submit to this conference agree to the following terms:
a) Authors retain copyright over their work, while allowing the conference to place this unpublished work under a Creative Commons Attribution License, which allows others to freely access, use, and share the work, with an acknowledgement of the work's authorship and its initial presentation at this conference.
b) Authors are able to waive the terms of the CC license and enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution and subsequent publication of this work (e.g., publish a revised version in a journal, post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial presentation at this conference.
c) In addition, authors are encouraged to post and share their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) at any point before and after the conference.

Privacy Statement

 

The names and email addresses entered in this conference site will be used exclusively for the stated purposes of this conference and will not be made available for any other purpose or to any other party.