Υποβολή Εργασιών ΕΝΕΦΕΤ, Συνέδριο Νέων Ερευνητών 2018

Font Size: 
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
Καλλιόπη Μέλη, Δημήτρης Κολιόπουλος

Last modified: 12-03-2018

Abstract


Η παρούσα διδακτορική διατριβή καταπιάνεται με το σχεδιασμό, την εφαρμογή και την αξιολόγηση μιας διδακτικής ακολουθίας για την ενότητα της θερμοδυναμικής στο λύκειο. Η διδακτική ακολουθία  θα διέπεται από την καινοτομική και η εποικοδομητική αντίληψη για τη διδασκαλία των φυσικών επιστημών και θα σχεδιαστεί από τη σύνθεση τριών τομέων: (α) την ιστορική ανάδυση και εξέλιξη των επιστημονικών γνώσεων, (β) την διερεύνηση των ιδεών των μαθητών και (γ) την ανάλυση των εγχειριδίων γνώσης αναφοράς και των σχολικών εγχειριδίων. Η εφαρμογή θα γίνει με την αξιοποίηση υπολογιστικής προσομοίωσης και τα αποτελέσματα θα αναλυθούν ποιοτικά και ποσοτικά.


An account with this site is required in order to view papers. Click here to create an account.