Presentations and Authors


Last name A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z All
Track:
 
Θεωρητικό πλαίσιο και αποτελέσματα πιλοτικής εφαρμογής μεθοδολογίας για τη δημιουργία κινήτρων μάθησης για την έννοια της ενέργειας.
Γεωργία Τόλη, Μαρία Καλλέρη
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΩΝ ΝΟΗΤΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΑΛΙΡΡΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ
Παναγιώτης Ταμπάκης, Στέφανος Ασημόπουλος
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ
Καλλιόπη Μέλη, Δημήτρης Κολιόπουλος
Εφαρμογή συστήματος αξιολόγησης διδασκόντων φυσικές επιστήμες: Περιγραφή, μεθοδολογία και πρώτα αποτελέσματα
Άγγελος Σοφιανίδης, Μαρία Καλλέρη
Πειραματικές δραστηριότητες για τη διδασκαλία του ηλεκτρομαγνητικού φάσματος των Αστέρων
Ιωάννης Καρδαράς, Μαρία Καλλέρη
Γνώσεις και στάσεις απέναντι στους φυτικούς οργανισμούς: Ένταση του φαινομένου ‘‘Τυφλότητα απέναντι στα Φυτά’’ στους μαθητές ελληνικών δημοτικών σχολείων
Αλέξανδρος Αμπράζης, Πηνελοπη Παπαδοπουλου
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΝΟΤΗΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Αιμιλία Μιχαηλίδη, Δημήτρης Σταύρου
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΕΙΚΟΝΩΝ
Σταύρος Κουκιόγλου, Δημήτριος Ψύλλος
Η ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ: ΠΡΟΩΘΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΜΕΣΩ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
Χρήστος Υφαντής, Στέφανος Ασημόπουλος
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΚΘΕΜΑΤΑ ΣΕ ΚΕΝΤΡΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ
Αναστασία Στριλιγκά, Δημήτρης Σταύρου
ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΕΦΗΒΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Δέσποινα Σπύρου, Στέφανος Ασημόπουλος
ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΑΡΘΡΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΣΤΑ ΜΜΕ: ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ
Βάια Μπακάλη, Στέφανος Ασημόπουλος
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Αθανασία - Αντωνία Κοκολάκη, Δημήτρης Σταύρου
Δημιουργικότητα και Αυτοσχεδιασμός στη διδακτική των Φυσικών Επιστημών. Θεωρητική και Πρακτική Διασύνδεση Επιστήμης, Τέχνης και Πολιτισμού κατά τη διδακτική των Φυσικών Επιστημών.
Κωνσταντίνα Κότσαρη, Ζαχαρούλα Σμυρναίου
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΟΥ ΠΤΔΕ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΘΕΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ.
Γεώργιος Τσιφτσής, Κρυσταλλία Χαλκιά
ΜΗ ΤΥΠΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΙΧΜΗΣ
Καλλιόπη Γιαννακουδάκη, Δημήτρης Σταύρου
ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΣΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ ΤΟΥ ΝΑΝΟ: ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Γιώργος Πέικος, Άννα Σπύρτου
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΣΕΙΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Λεωνίδας Μάνου, Άννα Σπύρτου
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΛΚΥΣΤΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ STEAM
Ηλίας Μπατζογιάννης, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης
Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ
Καλλιόπη Κανάκη, Μιχαήλ Καλογιαννάκης
ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Αναστασία Παπακωνσταντίνου, Δημήτριος Ψύλλος, Νικόλαος Λαμπρινός
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΔΥΑΣΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ TABLET, ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ & ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Εμμανουήλ Χαιρέτης, Δημήτριος Σταύρου
ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΕΝ-ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Γεωργία Ηλιάκη, Δημήτρης Σταύρου
ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
Ιωάννης-Στυλιανός Λαφαζάνης, Μιχαήλ Σκουμιός
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΙΚΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Μιχάλης Καλατζαντωνάκης, Δημήτριος Σταύρου
ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ: ΠΟΡΕΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΣΤ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Νίκη Κουτσιαρή, STEF ASIM
«Προσπάθειες διαφοροποιημένης μάθησης εννοιών του φυσικού περιβάλλοντος για ένα παιδί Δημοτικού Σχολείου στο Φάσμα του Αυτισμού»
Θεοδώρα Στέφανος Γεροκώστα, Στέφανος Ασημόπουλος
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ (ΣΕΜ) ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΜΙΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΣΕΙΡΑΣ
Σταυρούλα Παπαθανασίου, Γεώργιος Παπαγεωργίου
ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Νικόλαος Μοσχολούρης, Μιχαήλ Σκουμιός
ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΕ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΜΕ ΜΙΚΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Αργύρης Νιπυράκης, Δημήτρης Σταύρου
ΟΙ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΚΡΟΣΚΟΠΙΚΩΝ ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ 7-8 ΕΤΩΝ
Γωργία Σπηλιοπούλου, Στέφανος Ασημόπουλος
Το φαινόμενο της σαύρας γκέκο στην κλίμακα του νάνο: πειραματικό περιβάλλον μικτής πραγματικότητας στο Δημοτικό Σχολείο
Konstantina Sakellari, Anna Spyrtou
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ
Μαρία Μαρκάκη, Δημήτρης Σταύρου