Θεωρητικό πλαίσιο και αποτελέσματα πιλοτικής εφαρμογής μεθοδολογίας για τη δημιουργία κινήτρων μάθησης για την έννοια της ενέργειας. | |
Γεωργία Τόλη, Μαρία Καλλέρη |
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΤΩΝ ΝΟΗΤΙΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΑΛΙΡΡΟΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ | |
Παναγιώτης Ταμπάκης, Στέφανος Ασημόπουλος |
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΟΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ | |
Καλλιόπη Μέλη, Δημήτρης Κολιόπουλος |
Εφαρμογή συστήματος αξιολόγησης διδασκόντων φυσικές επιστήμες: Περιγραφή, μεθοδολογία και πρώτα αποτελέσματα | |
Άγγελος Σοφιανίδης, Μαρία Καλλέρη |
Πειραματικές δραστηριότητες για τη διδασκαλία του ηλεκτρομαγνητικού φάσματος των Αστέρων | |
Ιωάννης Καρδαράς, Μαρία Καλλέρη |
Γνώσεις και στάσεις απέναντι στους φυτικούς οργανισμούς: Ένταση του φαινομένου ‘‘Τυφλότητα απέναντι στα Φυτά’’ στους μαθητές ελληνικών δημοτικών σχολείων | |
Αλέξανδρος Αμπράζης, Πηνελοπη Παπαδοπουλου |
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΚΟΙΝΟΤΗΤΩΝ ΜΑΘΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΝΟΤΗΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ | |
Αιμιλία Μιχαηλίδη, Δημήτρης Σταύρου |
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΕΙΚΟΝΩΝ | |
Σταύρος Κουκιόγλου, Δημήτριος Ψύλλος |
ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΕΚΘΕΜΑΤΑ ΣΕ ΚΕΝΤΡΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΤΑ ΤΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΚΕΨΕΩΝ | |
Αναστασία Στριλιγκά, Δημήτρης Σταύρου |
ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΕΦΗΒΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ | |
Δέσποινα Σπύρου, Στέφανος Ασημόπουλος |
ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ ΑΡΘΡΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΣΤΑ ΜΜΕ: ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΣΥΝΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ | |
Βάια Μπακάλη, Στέφανος Ασημόπουλος |
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | |
Αθανασία - Αντωνία Κοκολάκη, Δημήτρης Σταύρου |
Η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΤΟΥ ΠΤΔΕ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΘΕΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΗΣ. | |
Γεώργιος Τσιφτσής, Κρυσταλλία Χαλκιά |
ΜΗ ΤΥΠΙΚΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΙΧΜΗΣ | |
Καλλιόπη Γιαννακουδάκη, Δημήτρης Σταύρου |
ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΣΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ ΤΟΥ ΝΑΝΟ: ΘΕΜΑΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ | |
Γιώργος Πέικος, Άννα Σπύρτου |
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΣΕΙΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ | |
Λεωνίδας Μάνου, Άννα Σπύρτου |
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΛΚΥΣΤΙΚΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΟΥ STEAM | |
Ηλίας Μπατζογιάννης, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης |
ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ | |
Αναστασία Παπακωνσταντίνου, Δημήτριος Ψύλλος, Νικόλαος Λαμπρινός |
ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΕΝ-ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ | |
Γεωργία Ηλιάκη, Δημήτρης Σταύρου |
ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ | |
Ιωάννης-Στυλιανός Λαφαζάνης, Μιχαήλ Σκουμιός |
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΜΙΚΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ | |
Μιχάλης Καλατζαντωνάκης, Δημήτριος Σταύρου |
ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΟΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ: ΠΟΡΕΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΣΤ' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ | |
Νίκη Κουτσιαρή, STEF ASIM |
«Προσπάθειες διαφοροποιημένης μάθησης εννοιών του φυσικού περιβάλλοντος για ένα παιδί Δημοτικού Σχολείου στο Φάσμα του Αυτισμού» | |
Θεοδώρα Στέφανος Γεροκώστα, Στέφανος Ασημόπουλος |
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ (ΣΕΜ) ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΜΙΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΣΕΙΡΑΣ | |
Σταυρούλα Παπαθανασίου, Γεώργιος Παπαγεωργίου |
ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΓΡΑΠΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ ΣΤ΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ | |
Νικόλαος Μοσχολούρης, Μιχαήλ Σκουμιός |
ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΕ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΜΕ ΜΙΚΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ | |
Αργύρης Νιπυράκης, Δημήτρης Σταύρου |
ΟΙ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΜΑΚΡΟΣΚΟΠΙΚΩΝ ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ 7-8 ΕΤΩΝ | |
Γωργία Σπηλιοπούλου, Στέφανος Ασημόπουλος |
Το φαινόμενο της σαύρας γκέκο στην κλίμακα του νάνο: πειραματικό περιβάλλον μικτής πραγματικότητας στο Δημοτικό Σχολείο | |
Konstantina Sakellari, Anna Spyrtou |
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ | |
Μαρία Μαρκάκη, Δημήτρης Σταύρου |