Υποβολή Εργασιών ΕΝΕΦΕΤ, Συνέδριο Νέων Ερευνητών 2018

Font Size: 
Η ΣΥΜΒΟΛΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ: ΠΡΟΩΘΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΜΕΣΩ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΩΝ
Χρήστος Υφαντής, Στέφανος Ασημόπουλος

Last modified: 12-03-2018

Abstract


Η διεθνής έρευνα έχει καταδείξει θεμελιώδεις διαφορές στη συμβολική κατανόηση των εικόνων από παιδιά με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος συγκριτικά με τα παιδιά τυπικής ανάπτυξης. Στην παρούσα έρευνα επιχειρείται η διερεύνηση της κατανόησης για οπτικοποιήσεις που χρησιμοποιούνται στη μάθηση/διδασκαλία της Επιστήμης (ως συμβολικές αναπαραστάσεις φαινομένων, αντικειμένων και ιδεών) με σκοπό την προώθηση της εννοιολογικής κατανόησης για τις σχετιζόμενες έννοιες. Μέσω της διεξαγωγής διδακτικού πειράματος σε άτομα του προαναφερθέντα πληθυσμού με οριακή/μέση νοητική ικανότητα, θα επιχειρηθεί η σκιαγράφηση εκείνων των χαρακτηριστικών που υποστηρίζουν καταλληλότερα την κατανόηση στους δύο τομείς.

 


An account with this site is required in order to view papers. Click here to create an account.