Last modified: 12-03-2018
Abstract
Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας έχει οδηγήσει στην ένταξη τεχνολογικών επιτευγμάτων όπως τα μικροϋπολογιστικά συστήματα στην εκπαίδευση. Βέβαια, η εκπαιδευτική κοινότητα αντιμετωπίζει διστακτικά τα μέσα αυτά, παρά το γεγονός ότι αναγνωρίζει τις δυνατότητες που αυτά παρέχουν. Σκοπός της παρούσας εργασίας, αποτελεί η μελέτη του τρόπου, κατά τον οποίο αξιοποιούνται τα μικροϋπολογιστικά συστήματα (ΜΥΣ) και οι δυνατότητές τους, από εν ενεργεία εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στην παρούσα έρευνα συμμετέχουν 5 εκπαιδευτικοί, οι οποίοι μετά την εξοικείωσή τους με τα ΜΥΣ, σχεδιάζουν και υλοποιούν στην τάξη τους, μια διδασκαλία Φυσικών Επιστημών με την χρήση αυτών των μέσων. Για την ανάλυση των δεδομένων θα χρησιμοποιηθούν ποιοτικές μέθοδοι ανάλυσης περιεχομένου.