Last modified: 12-03-2018
Abstract
Αν και η ηλεκτροστατική, ο μαγνητισμός και ο ηλεκτρομαγνητισμός είναι βασικές έννοιες των Αναλυτικών Προγραμμάτων της Φυσικής του Δημοτικού Σχολείου σε πολλές χώρες, υπάρχει μια μικρή έρευνα γύρω από την κατανόηση των μαθητών για τις έννοιες αυτές. Μια σειρά από διδακτικά επεισόδια θα σχεδιαστούν προκειμένου να μελετηθούν οι πορείες μάθησης μιας τετραμελής ομάδας της Στ’ Δημοτικού. Η μέθοδος που θα χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο της έρευνας είναι το διδακτικό πείραμα, ενώ αφετηρία κάθε διδακτικού επεισοδίου θα αποτελέσουν οι εναλλακτικές ιδέες που έχουν αναπτύξει οι μαθητές σχετικά με τις υπό μελέτη έννοιες. Η συλλογή των δεδομένων θα γίνει κυρίως με ηχογράφηση των επεισοδίων, ενώ η ανάλυσή τους θα εφαρμοστεί τόσο κατά τη διάρκεια όσο και στο τέλος της ερευνητικής διαδικασίας.