Υποβολή Εργασιών ΕΝΕΦΕΤ, Συνέδριο Νέων Ερευνητών 2018

Font Size: 
«Προσπάθειες διαφοροποιημένης μάθησης εννοιών του φυσικού περιβάλλοντος για ένα παιδί Δημοτικού Σχολείου στο Φάσμα του Αυτισμού»
Θεοδώρα Στέφανος Γεροκώστα, Στέφανος Ασημόπουλος

Last modified: 15-03-2018

Abstract


Τα τελευταία χρόνια, έχει αυξηθεί ο αριθμός των μαθητών/τριών με ΔΑΦ, που φοιτούν στις τάξεις του γενικού σχολείου. Οι πειραματικές μελέτες διεθνώς συγκλίνουν στο ότι τα παιδιά με ΔΑΦ και αναπτυγμένη γλωσσική ικανότητα, όχι μόνο μπορούν να κατανοήσουν τις Φ.Ε., αλλά έχουν και καλή επίδοση. Οι αντίστοιχες έρευνες στην Ελλάδα είναι περιορισμένες.  Η παρούσα μελέτη επικεντρώνεται στην παρατήρηση  και  καταγραφή πληροφοριών για τον τρόπο που ένας μαθητής με ΔΑΦ, της Β τάξης του Δημοτικού, αντιλαμβάνεται έννοιες των Φ.Ε. όπως αυτές παρουσιάζονται από το Α.Π. και το σχολικό εγχειρίδιο. Προσδιορίζει ποιες έννοιες είναι κατανοητές, ποιες χρειάζονται «διαφοροποίηση» και  ποιο διδακτικό προϊόν μπορεί να τον βοηθήσει στην επίτευξη των μαθησιακών στόχων.


An account with this site is required in order to view papers. Click here to create an account.