Υποβολή Εργασιών ΕΝΕΦΕΤ, Συνέδριο Νέων Ερευνητών 2018

Font Size: 
ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΝΤΙΛΗΨΕΩΝ ΕΝ-ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Γεωργία Ηλιάκη, Δημήτρης Σταύρου

Last modified: 12-03-2018

Abstract


Οι χώροι μη τυπικής μάθησης παρέχουν δυνατότητες για να αναπτυχθούν οι μαθητές στις Φυσικές Επιστήμες. Η σωστή επικοινωνία ανάμεσα στον χώρο μη τυπικής μάθησης και στον εκπαιδευτικό αποτελεί βασικό παράγοντα για την επιτυχία μιας επίσκεψης. Ο σχεδιασμός της παρούσας εργασίας περιλαμβάνει ένα πρόγραμμα στο οποίο εν-ενεργεία εκπαιδευτικοί ενημερώνονται για τις δυνατότητες ενός πανεπιστημιακού εργαστηρίου διδασκαλίας και μάθησης των φυσικών επιστημών και διαμορφώνουν οι ίδιοι σε συνεργασία με τους υπευθύνους του εργαστηρίου ένα πρόγραμμα επίσκεψης των μαθητών τους σε αυτό. Στη συνέχεια πραγματοποιούν με την τάξη τους την επίσκεψη που σχεδίασαν. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η μελέτη των αντιλήψεων και των πρακτικών εν-ενεργεία εκπαιδευτικών, όταν πραγματοποιούν μια εκπαιδευτική επίσκεψη με την τάξη τους σε ένα εργαστήριο διδασκαλίας και μάθησης των φυσικών επιστημών που λειτουργεί σε πανεπιστημιακό χώρο

An account with this site is required in order to view papers. Click here to create an account.