Font Size:
ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΕΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΣΕ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΕ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΜΕ ΜΙΚΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
Last modified: 19-03-2018
Abstract
Το πλαίσιο εκπαίδευσης μελλοντικών και εν ενεργεία εκπαιδευτικών έτσι ώστε να ενσωματώσουν αποδοτικά εκπαιδευτικές καινοτομίες, όπως τα Εργαστήρια με Μικροϋπολογιστικά Συστήματα(ΕΜΣ) και οι Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας(ΤΠΕ) γενικότερα, είναι αντικείμενο της σύγχρονης έρευνας στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών(ΦΕ). Η παρούσα έρευνα χρησιμοποιεί ανάλυση δικτύων για να μελετήσει την επίδραση μιας Κοινότητας Μάθησης(ΚΜ) σε δώδεκα μελλοντικούς εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στην προσπάθεια να αναπτύξουν διδακτικό υλικό σε ένα προπτυχιακό πρόγραμμα εκπαίδευσης σε ΕΜΣ. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η συνεργατικότητα και ο αναστοχαστικός χαρακτήρας της ΚΜ έπαιξαν σημαντικό ρόλο στο σχεδιασμό διδακτικού υλικού.
An account with this site is required in order to view papers. Click here to create an account.