Last modified: 20-03-2018
Abstract
Η παρούσα εργασία επιδιώκει να διερευνήσει την εννοιολόγηση του αέρα και των μακροσκοπικών ιδιοτήτων του από μαθητές μικρών τάξεων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Ακόμα εξετάζεται η αλληλεπίδραση μεταξύ των διαδικασιών διδασκαλίας και μάθησης, της εννοιολόγησης και της διδακτικής πορείας που θα ακολουθηθεί. Στην έρευνα θα συμμετάσχουν τέσσερεις μαθητές 7-8 ετών (Β’ δημοτικού). Ως μεθοδολογικό εργαλείο θα αξιοποιηθεί το διδακτικό πείραμα (teaching experiment), το οποίο επιτρέπει την διαμορφωτική αλληλεπίδραση μεταξύ του διδακτικού σχεδιασμού και των αλληλεπιδράσεων που αναπτύσσονται στο διδακτικό περιβάλλον. Η παρέμβαση που έχει σχεδιαστεί βασίστηκε σε ιδέες που αναπτύσσουν μαθητές κοντινών ηλικιών και διδακτικά μοντέλα που έχουν ως βάση τη διερεύνηση.