Υποβολή Εργασιών ΕΝΕΦΕΤ, Συνέδριο Νέων Ερευνητών 2018

Font Size: 
Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΜΕΛΕΤΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ, ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ
Καλλιόπη Κανάκη, Μιχαήλ Καλογιαννάκης

Last modified: 21-03-2018

Abstract


Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, η υπολογιστική σκέψη εξελίσσεται σε μία θεμελιώδη δεξιότητα, ακριβώς όπως η ανάγνωση, η γραφή και η αριθμητική. Η καλλιέργεια της υπολογιστικής σκέψης δεν συνδέεται απαραίτητα με τον προγραμματισμό υπολογιστών, ο οποίος όμως αποτελεί ένα από τα πιο αποτελεσματικά μέσα ανάπτυξής της. Στοχεύοντας στην εισαγωγή της υπολογιστικής σκέψης στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος, υλοποιήσαμε το υπολογιστικό περιβάλλον PhysGramming, μέσω του οποίου τα παιδιά κατασκευάζουν τα δικά τους ψηφιακά παιχνίδια, με απώτερο σκοπό την βαθύτερη κατανόηση εννοιών των φυσικών επιστημών, αλλά και την ανάπτυξη της υπολογιστικής σκέψης.


An account with this site is required in order to view papers. Click here to create an account.