Υποβολή Εργασιών ΕΝΕΦΕΤ, Συνέδριο Νέων Ερευνητών 2018

Font Size: 
ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ (ΣΕΜ) ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΜΙΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΣΕΙΡΑΣ
Σταυρούλα Παπαθανασίου, Γεώργιος Παπαγεωργίου

Last modified: 15-03-2018

Abstract


Η εργασία παρουσιάζει αποτελέσματα μιας Διδακτικής Μαθησιακής Σειράς (ΔΜΣ)  αναφορικά με το βαθμό σωστής διαχείρισης της Στρατηγικής Ελέγχου Μεταβλητών (ΣΕΜ),  την έννοια των μοντέλων και τη σημασία τους. Η ΔΜΣ σχεδιάστηκε και εφαρμόστηκε στοχεύοντας στην ερμηνεία της τήξης και της διαστολής από μαθητές ΣΤ τάξης δημοτικού σχολείου με χρήση της σωματιδιακής θεωρίας της ύλης και συνιστώσες της ΔΜΣ τη χρήση σχετικών μοντέλων και τη ΣΕΜ.


An account with this site is required in order to view papers. Click here to create an account.