Υποβολή Εργασιών ΕΝΕΦΕΤ, Συνέδριο Νέων Ερευνητών 2018

Font Size: 
Θεωρητικό πλαίσιο και αποτελέσματα πιλοτικής εφαρμογής μεθοδολογίας για τη δημιουργία κινήτρων μάθησης για την έννοια της ενέργειας.
Γεωργία Τόλη, Μαρία Καλλέρη

Last modified: 12-03-2018

Abstract


Η παρούσα εργασία παρουσιάζει τα βασικά σημεία του θεωρητικού πλαισίου ανάπτυξης μεθοδολογίας για τη δημιουργία κινήτρων μάθησης της έννοιας της ενέργειας στα πλαίσια του μαθήματος Φυσικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση καθώς και τα αποτελέσματα της πιλοτικής εφαρμογής της. Το θεωρητικό πλαίσιο της μεθοδολογίας βασίζεται στις θεωρίες κινήτρων και συγκεκριμένα στη θεωρία των στόχων, και σε δύο βασικές συνιστώσες κινητοποίησης, την αυτοαποτελεσματικότητα και το ενδιαφέρον. Στην πιλοτική εφαρμογή της μεθοδολογίας  χρησιμοποιήθηκαν κατάλληλα σχεδιασμένο λογισμικό και  ερευνητικά εργαλεία για την μέτρηση των συνιστωσών κινήτρων. Σκοπός της πιλοτικής εφαρμογής ήταν η κατάδειξη συσχέτισης μεταξύ των συνιστωσών κινήτρων καθώς και των μαθησιακών αποτελεσμάτων που προέκυψαν.


An account with this site is required in order to view papers. Click here to create an account.