Υποβολή Εργασιών ΕΝΕΦΕΤ, Συνέδριο Νέων Ερευνητών 2018

Font Size: 
Εφαρμογή συστήματος αξιολόγησης διδασκόντων φυσικές επιστήμες: Περιγραφή, μεθοδολογία και πρώτα αποτελέσματα
Άγγελος Σοφιανίδης, Μαρία Καλλέρη

Last modified: 12-03-2018

Abstract


Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται τα βασικά στοιχεία και η μεθοδολογία ενός συστήματος αξιολόγησης για διδάσκοντες φυσικές επιστήμες στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση βασισμένο στην Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου. Αναλυτικότερα, αναπτύσσεται η βάση για την δόμηση κριτηρίων του συστήματος αξιολόγησης, περιγράφονται συνοπτικά τα εργαλεία που χρησιμοποιούνται στο σύστημα και η μεθοδολογία και η εφαρμογή του. Τριάντα δύο (32) εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στα όρια Δήμου της Κεντρικής Βορείου Ελλάδας αξιολογήθηκαν με χρήση του συστήματος. Ακόμα, παρουσιάζεται η μεθοδολογία αξιολόγησης των εκπαιδευτικών μέσα από την οποία οι ερευνητές οδηγούνται σε αποτελέσματα. Τέλος, παρουσιάζονται συμπεράσματα σχετικά με την αξιοπιστία των εργαλείων που χρησιμοποιήθηκαν καθώς και κάποια πρώτα αποτελέσματα της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στην εφαρμογή του συστήματος.

An account with this site is required in order to view papers. Click here to create an account.