Υποβολή Εργασιών ΕΝΕΦΕΤ, Συνέδριο Νέων Ερευνητών 2018

Font Size: 
ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΕΦΗΒΩΝ ΜΕ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Δέσποινα Σπύρου, Στέφανος Ασημόπουλος

Last modified: 12-03-2018

Abstract


 

Η Διαταραχή του Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) είναι μια αναπτυξιακή αναπηρία που επιπολάζει στο μαθητικό πληθυσμό οπότε οι εκπαιδευτικοί καλούνται να διαχειριστούν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που αυτή προσδίδει στους μαθητές/τριες. Τα ιδιαίτερα γνωστικά χαρακτηριστικά των μαθητών/τριών με ΔΑΦ ενδέχεται να επηρεάσουν τη σχολική τους επίδοση και ιδιαίτερα την κατάκτηση του ακαδημαϊκού περιεχομένου. Σε αυτήν τη μελέτη θα γίνει μια προσπάθεια διερεύνησης των γνωστικών λειτουργιών μαθητών/τριών με ΔΑΦ και πώς τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αυτών των παιδιών επιδρούν στη διαδικασία μάθησης κεντρικών εννοιών των φυσικών επιστημών.

 


An account with this site is required in order to view papers. Click here to create an account.