Conference Schedule
07-04-2017
14:30 - 16:30
-
Γιώργος Ρούσσος, Νεκτάριος Μήλιος,
Εναρμονίζοντας τις Χημικές Ενώσεις
Room: Δ2-Γ
-
Στέλλα Πέτρου, Κωνσταντίνος Κορφιάτης,
Σχολικοί Λαχανόκηποι, Παιδική Συμμετοχή και Περιβαλλοντικός Εγγραμματισμός: Μια διερευνητική προσέγγιση
Room: Δ1-Α
-
Νικόλας Χαριστός, Βασίλειος Κουταλάς, Μαρία Βλαχολιά, Αικατερίνη Σάλτα, Χρύσα Τζουγκράκη, Μιχάλης Σιγάλας,
2DrawChemQuiz: Σχεδιασμός, ανάπτυξη και εφαρμογή ενός γνωστικού εργαλείου εξάσκησης στη σχεδίαση και χειρισμό συντακτικών τύπων
Room: Δ2-Β
-
Νεκτάριος Τσαγλιώτης,
Παιχνίδια που πηγαινοέρχονται με λαστιχάκια, για τη διδασκαλία και μάθηση της ενέργειας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Room: Δ2-Γ
-
Ελένη Καπελώνη, Μιλτιάδης Τσίγκρης,
Πειραματικές Μαρτυρίες της Χημείας στην Ερμηνεία του Φαινομένου της Ζωής
Room: Αιθ. 2
-
Άννα Σπύρτου, Δημήτρης Σταύρου,
ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΙΧΜΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗ ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Room: Δ3-7Α
-
Νικολέττα Γεκενίδου, Παναγιώτης Παπαλεξόπουλος, Διονύσης Βαβουγυιός, Φίλιππος Βλάχος,
Διδακτική παρέμβαση για έννοιες του ηλεκτρομαγνητισμού σε παιδιά ΣΤ΄ Δημοτικού με μαθησιακές και άλλες δυσκολίες
Room: Δ2-Α
-
Κυριακή Μακρυγιάννη, Γιάννης Αποστολάκης, Δήμητρα Χατζηδάκη, Στέφανος Φύσκιλης, Ελένη Φέγγου, Παναγιώτης Παπαλεξόπουλος,
Διδακτικές προσεγγίσεις εννοιών της Φυσικής Στοιχειωδών Σωματιδίων σε μαθητές Γυμνασίου
Room: Δ2-Β
-
Μαρία Μπιμπούδη,
ΣΤΑΣΕΙΣ – ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ.
Room: Δ2-Α
-
Ιωάννης Καρατάσιος, Βασίλειος Κωνσταντούδης, Ιωάννης Λαζάρου, Μερόπη Σανοπούλου, Χρήστος Τράπαλης, Καλιόπη Τροχίδου,
ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ Η ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΗΣ ΣΥΜΒΟΛΗΣ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Room: Δ3-7Α
-
Ελένη Πράττα, Άννα Κουκά,
Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΗΣ ΖΑΧΑΡΗΣ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ
Room: Δ2-Α
-
Μαριάννα Καλαϊτζιδάκη, Αμαλία Φιλιππάκη,
Ο ΤΟΠΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΘΑΛΑΣΣΑ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ
Room: Δ1-Α
-
Λεωνίδας Μάνου, Άννα Σπύρτου, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης, Πέτρος Καριώτογλου,
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ ΣΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ ΝΑΝΟΕΠΙΣΤΗΜΗΣ-ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
Room: Δ3-7Α
-
Ελένη Μαθιουδάκη, Ηλίας Καρασαββίδης, Βασίλης Κόλλιας,
Εντάσεις από τον Σχεδιασμό και την Ανάπτυξη ενός 3Δ Ψηφιακού Παιχνιδιού για τις Φάσεις της Σελήνης
Room: Δ2-Β
-
Δημήτριος I. Σωτηρόπουλος,
Διερευνητικό Εργαστήριο Φυσικής α’ Γυμνασίου, με χρήση της στρατηγικής αναζήτησης στο διαδίκτυο "Ε.Β.ΡΗ.Κ.Α."
Room: Δ2-Β
-
Ανδρεανή Μπάιτελμαν, Θεονίτσα Λοΐζου Γεωργίου,
Μια καινοτόμος διδακτική παρέμβαση για την προώθηση δεξιοτήτων επιχειρηματολογίας στο πλαίσιο της κοινωνικο-επιστημονικής διερώτησης: το παράδειγμα των εμβολίων
Room: Δ2-Γ
-
Ευάγγελος Καπίας, Γεώργιος Μαλανδράκης, Ελένη Τσακιρίδου,
ΑΠΟΨΕΙΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΑΣΤΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ
Room: Δ1-Α
-
Χριστίνα Θεοδωροπούλου, Ιωάννης Ψαρομήλιγκος, Συμεών Ρετάλης,
Ο ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ ΚΑΙ Η ΧΡΟΝΟΜΗΧΑΝΗ: ΕΝΑ ΨΗΦΙΑΚΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ I-PAD
Room: Δ2-Β
-
Γεωργία Αγγέλου, Αποστολία Γαλάνη, Ευαγγελία Μαυρικάκη,
Εκπαιδεύοντας τους μαθητές να συμμετέχουν στον αστικό σχεδιασμό: Μια πιλοτική εφαρμογή επανασχεδιασμού της πλατείας
Room: Δ1-Α
-
Ελένη Κορακάκη, Μαρία Μακρυδάκη, Saso Zigon,
Πρόγραμμα “Box of Experiments” Πραγματοποίηση πειραμάτων φυσικών επιστημών με απλά υλικά με σκοπό τη μελέτη της ικανότητας κατανόησης φυσικών εννοιών από μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχολείων της Ελλάδας και του εξωτερικού
Room: Δ2-Γ
-
Γιάννης Σγουρός, Δημήτρης Σταύρου,
Ανάπτυξη Διδακτικής Ενότητας Νανοτεχνολογίας μέσα στο πλαίσιο μιας Κοινότητας Μάθησης
Room: Δ3-7Α
-
Δήμητρα Παντάζου, Μιχαήλ Καλογιαννάκης,
Πραγματικό, εικονικό πείραμα ή συνδυασμός τους; Μια μελέτη περίπτωσης στη διδασκαλία του ηλεκτρικού κυκλώματος στην Ε΄ Δημοτικού
Room: Δ2-Β
-
Νεζάμ Τζαμπερής, Μαρία Λελέκη,
ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΕ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΥΔΑΤΩΝ: ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΕΙΦΟΡΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Room: Δ1-Α
-
Γεώργιος Στύλος, Κωνσταντίνος Κώτσης,
Κατανόηση θερμικών φαινομένων σε καθημερινά πλαίσια από φοιτητές Φυσικού
Room: Δ2-Α
-
Κωνσταντίνος Καράμπελας,
Διδασκαλία της Φύσης των Φυσικών Επιστημών στο Δημοτικό Σχολείο
Room: Δ2-Γ
-
Δημήτριος Βελεσιώτης, Ευάγγελος Αλμπάνης, Μαρία-Ελένη Βλαχοπούλου, Γεώργιος Παπαδημητρόπουλος, Ιωάννης Λεοντής, Βιολέττα Γιαννέτα, Χάρης Γεωργίου, Μαρία Βερούτη, Κωνσταντίνος Γιαννακόπουλος,
Δράσεις γνωριμίας μαθητών με τη νανοτεχνολογία στο Ε.Κ.Ε.Φ.Ε. «Δημόκριτος»
Room: Δ3-7Α
-
Αιμιλία Μιχαηλίδη, Δημήτρης Σταύρου,
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
Room: Δ3-7Α
-
Ανάργυρος Δρόλαπας, Ουρανία Γκικοπούλου, Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης,
Ανάπτυξη λογισμικού ανεξαρτήτου πλατφόρμας για τη διδασκαλία διαδικασιών του μικροκόσμου στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Room: Δ2-Β
-
Ειρήνη Ματαλλιωτάκη,
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ ΔΙΑΔΟΣΗ, ΤΗΝ ΑΝΑΚΛΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗ ΤΟΥ "ΦΩΤΟΣ", ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Room: Δ2-Γ
-
Ευδοκία Ταράλλη, Μιχαήλ Σκουμιός,
ΟΙ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΕ ΓΡΑΠΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ
Room: Δ2-Α
-
Αλέξανδρος Αμπράζης, Πηνελόπη Παπαδοπούλου,
Η ‘‘ΤΥΦΛΟΤΗΤΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΦΥΤΑ’’ ΩΣ ΜΙΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΣ ΑΝΤΙΛΗΨΗΣ ΤΟΥ ΦΥΣΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ: ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ
Room: Δ1-Α
17:00 - 18:00
-
Κεντρική Ομιλία - Michael Komorek:
Understanding out-of-school learning processes in STEM disciplines - what appeal do science centers, exhibitions and student labs offer?
18:15 - 20:15
-
Κατερίνα Σάλτα,
Προγράμματα σπουδών Χημείας: Ανάλυση του προσανατολισμού και δομικών στοιχείων
Room: Δ2-Α
-
Σιμος Αναγνωστάκης,
Δραστηριότητες ΦΕ με την χρήση Εκπαιδευτικής Ρομποτικής - Ηλεκτρομαγνητισμός
Room: Δ2-Γ
-
Νεκτάριος Τσαγλιώτης, Δημοσθένης Μαρκογιαννάκης, Κατερίνα Πλακίτση, Νίκος Κολιός, Ευγενία Τσιτοπούλου - Χριστοδουλίδη, Δημήτρης Κολιόπουλος,
Οι γιορτές, οι εκθέσεις, τα πανηγύρια, τα φεστιβάλ και οι μαθητικοί διαγωνισμοί των φυσικών επιστημών σε ένα σχολείο ανοιχτό στην κοινότητα και στην κοινωνία
Room: Δ1-Α
-
Πέτρος Στεργιόπουλος, Ιωάννης Αλεξόπουλος, Σοφοκλής Σωτηρίου,
ΕΞΟΙΚΕΙΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΏΝ ΣΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΕΝΘΑΡΡΥΝΟΥΝ ΟΙ ΤΕΧΝΕΣ ΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Room: Αιθ. 1
-
Ελευθερία Αργυρού, Νεκτάριος Μήλιος,
Η γνωριμία των μαθητών με τους μικροοργανισμούς μέσα από τις τεχνολογίες πληροφορίας και επικοινωνιών (ΤΠΕ)
Room: Δ2-Γ
-
Δάφνη Γιαννουλάτου, Αντιγόνη Παρούση, Βασίλης Τσελφές,
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ (INSTALLATIONS): ΜΙΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ (ΑΝΑ)ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΘΕΩΡΗΤΙΚΩΝ ΙΔΕΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΦΩΣ ΜΕΣΩ ΥΛΙΚΩΝ ΤΕΧΝΗΜΑΤΩΝ
Room: Δ2-Β
-
Ζαχαρένια Κεφαλογιάννη, Ασημένια Δραμουντάνη, Ερωφίλη Δακανάλη, Ελένη Καπετάνιου,
Η ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΚΠΕ ΑΝΩΓΕΙΩΝ: ΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΓΕΦΥΡΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΗΣ
Room: Δ2-Γ
-
Κωνσταντίνα Στεφανίδου,
Διδάσκοντας τη Φύση της Επιστήμης για την Πολιτειότητα: Ο Ρόλος της Ιστορίας και Φιλοσοφίας των Φυσικών Επιστημών
Room: Δ2-Α
-
Κωνσταντίνος Δημ. Χαλκιαδάκης, Γιώργος Αναστασιάδης, Μιλτιάδης Τσίγκρης,
Θερινό Σχολείο Φυσικών Επιστημών με τίτλο «Ύλη, Ενέργεια και Ζωή». Μια πρώτη αποτίμηση.
Room: Δ2-Γ
-
Πασχαλία Δάρατζη, Άννα Σπύρτου, Πηνελόπη Παπαδοπούλου,
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΜΙΑΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΥ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΕΝΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Room: Δ2-Β
-
Ευστράτιος Καπότης, Παναγιώτης Τσάκωνας, Δημήτριος Γουσόπουλος,
Μαθησιακά Αντικείμενα Προσομοίωσης και Οπτικοποίησης φυσικών φαινομένων της Κλασικής και Σύγχρονης Φυσικής για την Εκπαίδευση (και) μέσω διαδικτύου
Room: Αιθ. 3
-
Χριστίνα Ανθούλας, Μιχαήλ Σκουμιός,
H ΣΥΜΒΟΛΗ ΜΙΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΑΤΜΙΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΗ ΔΟΜΗ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Room: Δ2-Β
-
Γιαννούλα Πανταζή, Γεώργιος Τσαπαρλής,
Η έννοια της χημικής αντίδρασης στη γυμνασιακή χημεία
Room: Δ2-Α
-
Απόστολος Παρασκευάς, Αναστάσιος Μολοχίδης, Δημήτρης Ψύλλος,
Διερεύνηση δυο μελετών περίπτωσης σχετικές με εξ αποστάσεως επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην περιοχή των ρευστών
Room: Δ2-Β
-
Ευαγγελία Ηρακλειώτη, Παναγιώτης Παντίδος, Μαρία Μπιρμπίλη,
Το ανθρώπινο σώμα ως μέσο μεταφοράς της γνώσης: εφαρμογή για το φαινόμενο της σκιάς σε παιδιά προσχολικής ηλικίας
Room: Δ2-Β
-
Ακριβή Χρηστίδου, Πηνελόπη Παπαδοπούλου,
ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ ΓΟΝΙΔΙΑΚΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ: ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΟ ΤΗΣ Γ' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Room: Δ2-Α
-
Δέσποινα Ιμβριώτη, Δημήτριος Αθανασιάδης,
Η ΦΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ– ΈΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΝΕΡΓΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ
Room: Δ2-Α
-
Ειρήνη Δερμιτζάκη, Μαρία Σφακιανάκη, Ελένη Φανιουδάκη, Άννα Μαρτιμιανάκη, Παρθένα Μαυρογενίδου,
Οι φυσικές επιστήμες στα εκπαιδευτικά προγράμματα και στις δράσεις του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Αρχανών - Ρούβα - Γουβών
Room: Δ2-Γ
-
Χαρίκλεια Ρεκούμη, Μιχαήλ Καλογιαννάκης, Αιμιλία Χαρτσά, Αγάπη-Γεωργία Ρεκούμη, Δημήτρης Πρωτοπαπάς,
Ανακαλύπτοντας τις πολλαπλές πτυχές του λίθου
Room: Αιθ. 2
-
Ηλίας Χαριτωνίδης, Κωνσταντίνος Θ. Κώτσης, Ελευθερία Αν. Τσιούρη,
Οι αναλογίες στα σχολικά εγχειρίδια της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης για τη διδασκαλία της Φυσικής
Room: Δ2-Α
-
Αναστασία Λυμνίδου, Άγγελος Σοφιανίδης, Μαρία Καλλέρη,
Μετασχηματισμός εργαλείου για την αξιολόγηση των αντιλήψεων μαθητών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την παιδαγωγική γνώση περιεχομένου των εκπαιδευτικών τους στις Φυσικές Επιστήμες
Room: Δ2-Β
-
Δημήτρης Σταύρου,
Μάθηση Φυσικών Επιστημών σε Ερευνητικά Κέντρα και Μουσεία Επιστημών
Room: Δ3-7Α
08-04-2017
09:30 - 11:30
-
Σπύρος Κόλλας, Κρυσταλλία Χαλκιά,
Επιμόρφωση εκπαιδευτικών στο σχεδιασμό διαθεματικών ενοτήτων «καθημερινής επιστήμης» για τον επιστημονικό γραμματισμό στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
Room: Δ2-Β
-
Άνθιμος Χαλκίδης, Αριστοτέλης Γκιόλμας, Αρτεμησία Στούμπα, Μαρία Παπακωνσταντίνου, Zafar Iqbal, Κώστας Καραμάνος, Κωνσταντίνος Σκορδούλης,
Η συλλογική (collective) και αναδυόμενη (emergent) συμπεριφορά των φυσικών συστημάτων, όπως διδάσκεται με τη βοήθεια του μοντέλου «Σμήνη Πουλιών» της NetLogo. Μία διδακτική παρέμβαση.
Room: Δ2-Α
-
Ελένη Αντωνιάδου, Γεώργιος Μαλανδράκης,
Εκπαιδεύοντας μελλοντικούς εκπαιδευτικούς στo διδακτικό σχεδιασμό για την αξιοποίηση μη τυπικών περιβαλλόντων μάθησης στη Μελέτη Περιβάλλοντος
Room: Δ2-Β
-
Ελένη Τσέου,
Παιδαγωγική Γνώση περιεχομένου (ΠΓΠ) των Φυσικών Επιστημών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση: Η περίπτωση της διδασκαλίας της τήξης και της πήξης στο Νηπιαγωγείο
Room: Δ2-Β
-
Μαριάννα Καλαϊτζιδάκη,
ΠΕΡΙ ΦΥΤΩΝ
Room: Αιθ. 2
-
Ειρήνη Σκοπελίτη, Στέλλα Βοσνιάδου,
Ο ρόλος των αναλογιών στην κατανόηση µη-διαισθητικών εξηγήσεων µέσα από επιστηµονικά κείµενα
Room: Δ1-Α
-
Κατερίνα Σάλτα, Αγγελική Ευαγγελοπούλου, Ιωάννα Καραχάλιου, Μαρία Κωνσταντογιάννη, Ελένη Μελανίτου, Πανδώρα Σιφνιώτη, Φωτεινή Χάλαρη, Κωνσταντίνος Χαρίτος,
Θέματα έρευνας αιχμής εμπνέουν δημιουργίες μαθητών
Room: Δ2-Γ
-
Άννα Σπύρτου, Ελένη Δαγρέ, Λεωνίδας Μάνου, Ελένη Κωνσταντινίδου,
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΩΝ ΜΟΝΤΕΛΩΝ ΜΕ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΝΑΝΟΕΠΙΣΤΗΜΗΣ-ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Room: Δ1-Α
-
Ευτυχία Νάννη, Κατερίνα Πλακίτση,
Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε θέματα διδασκαλίας των Φυσικών Επιστημών
Room: Δ3-7Α
-
Παναγιώτης Πήλιουρας, Νίκος Κολιός, Ευθύμιος Σταμούλης, Νεκτάριος Τσαγλιώτης, Κατερίνα Πλακίτση, Φανή Σέρογλου,
ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΤΗ ΦΥΣΗ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ MOODLE
Room: Δ3-7Α
-
Ελένη Κολοκούρη, Κατερίνα Πλακίτση,
ΤΟ ΚΙΝΟΥΜΕΝΟ ΣΧΕΔΙΟ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ ΗΛΙΚΙΕΣ
Room: Δ3-7Α
-
Κατερίνα Πλακίτση,
Δραστηριότητες έρευνας και εκπαίδευσης STEAM σε μια κοινωνικο-πολιτισμική προοπτική
Room: Δ3-7Α
-
Μαρία Τοπολιάτη,
Γεφυρώνοντας τις Φυσικές Επιστήμες, τις Νέες Τεχνολογίες και την Κοινωνία στο Αειφόρο Νηπιαγωγείο
Room: Δ3-7Α
-
Νατάσσα Γκουλγκούτη, Κατερίνα Πλακίτση,
Περιβαλλοντικός Γραμματισμός: Σύγχρονες έρευνες και πρακτικές
Room: Δ3-7Α
-
Κώστας Ναούμ, Βασίλης Κόλλιας, Ηλίας Καρασαβίδης,
ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΚΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΛΟΓΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΝΕΥΤΩΝΕΙΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Room: Δ1-Α
-
Παντελίτσα Καρνάου, Χριστιάνα Νικολάου, Κωνσταντίνος Κωνσταντίνου,
Οι διεργασίες που ενεργοποιούν οι μαθητές και η σχέση τους με την ανάπτυξη της μοντελοποίησης
Room: Δ1-Α
-
Δέσποινα Γαρυφαλλίδου, Γεώργιος Ιωαννίδης, Αντώνης Σκέλλας,
Η αξιολόγηση ενός ειδικά σχεδιασμένου LMS για τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών σε μαθητές του δημοτικού σχολείου
Room: Δ2-Α
-
Αθανάσιος Θεόδωρος Βελέντζας, Αναστασία Ευαγγελοπούλου, Αναστασία Καμπούρη, Σωτηρία Καράμπελα, Παρασκευή Λυκούση, Αντώνης Μπέρτσος, Κωνσταντίνα Στεφανίδου,
Διάχυση της γνώσης από μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σχετικά με τεχνολογίες αιχμής μέσω εκθεμάτων
Room: Δ2-Γ
-
Αχιλλέας Μανδρίκας, Κώστας Γκιώνης, Σοφία Κακάτση, Τούλα Καλπίδου, Ρένα Καρατζόγλου, Μιχάλης Κορδώνιας, Αφροδίτη Κουφάκη, Βάσω Λάζαρη, Μαρία Μηλιώνη, Βιβή Παπακώστα, Φωτεινή Σδρόλια,
ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΙΧΜΗΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΣΤΗΝ Α/ΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ
Room: Δ2-Γ
-
Κυριακή Δημητριάδη, Γιάννης Βίγλης, Καλλιόπη Γιαννακουδάκη, Βασίλειος Δημόπουλος, Χρήστος Μάντζιος, Κωνσταντίνος Χαλκιαδάκης,
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΚΘΕΜΑΤΩΝ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΙΧΜΗΣ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΤΥΠΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Room: Δ2-Γ
-
Αντώνης Γεωργίου Μαργαρίτης, Μαρία Ελευθερίου, Αλεξάνδρα Μπάκου, Μαρία Πανοπούλου, Ιωάννης Χατζηδάκης, Γεώργιος Χατζησάββας,
Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες στο Γυμνάσιο και Λύκειο μέσα από θέματα έρευνας αιχμής και κατασκευή Εκθεμάτων
Room: Δ2-Γ
-
Νικόλαος Φανουράκης, Ελευθερία Φανουράκη,
Κατασκευή «Φασαριόμετρου»
Room: Αιθ. 1
-
Άγγελος Σοφιανίδης, Μαρία Καλλέρη,
Σχεδιασμός συστήματος αξιολόγησης για εκπαιδευτικούς φυσικών επιστημών βασισμένο στην Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου: Η ανάπτυξη και η πιλοτική εφαρμογή αξιολογητικής ρουμπρίκας
Room: Δ2-Β
-
Κωνσταντίνος Θ. Κώτσης,
Χρήση των ασύρματων αισθητήρων MEMS σε πειράματα διδασκαλίας της Φυσικής
Room: Δ2-Α
-
Βασίλης Γρηγορίου,
Μπορεί τελικά να αποτυπωθεί και να αναπτυχθεί η Παιδαγωγική Γνώση Περιεχομένου;
Room: Δ2-Β
-
Ευάγγελος Βραγοτέρης, Δημήτριος Ψύλλος,
Αντιλήψεις Εκπαιδευτικών Φ.Ε. ως προς τα Επιστημονικά Μοντέλα και τη Διδακτική τους Αξιοποίηση
Room: Δ1-Α
-
Μαρία Ηρακλέους, Μάριος Παπαευριπίδου, Ζαχαρίας Ζαχαρία,
Ρόλοι Συμμετοχής Εκπαιδευτικών σε Προγράμματα Επαγγελματικής Ανάπτυξης για τη Διερώτηση
Room: Δ2-Β
-
Σοφοκλής Αλεξάνδρου Σωτηρίου, Ελπίδα Γεωργίου Γιαλούρη,
Συνδέοντας τη Διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών με την Καθημερινή ζωή
Room: Δ2-Α
-
Μιχαήλ Σκουμιός,
ΒΕΛΤΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΝΑ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΓΡΑΠΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΩΝ
Room: Δ1-Α
-
Απόστολος Μιχαλούδης, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης,
ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΩΝ ΜΕΤΑΒΛΗΤΩΝ
Room: Δ2-Α
-
Παναγιώτης Τσάκωνας, Μιχαήλ Σαρρής, Ευάγγελος Βασιλείου, Βασίλειος Βισκαδουράκης, Χρίστος Χατζηχρήστος, Ηρακλής Νικολόπουλος,
Προσομοίωση / Οπτικοποίηση των Κωνικών Τομών σε δύο και τρεις διαστάσεις κίνησης για την Εκπαίδευση μέσω διαδικτύου – Προτάσεις και Εφαρμογές
Room: Δ2-Α
-
Αιμιλία Μιχαηλίδη, Δημήτρης Σταύρου,
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Γ/ΘΜΙΑΣ, Β/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΙΧΜΗΣ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΠΡΑΞΗ
Room: Δ2-Γ
12:00 - 13:00
-
Κεντρική Ομιλία - Κωνσταντίνος Κορφιάτης:
«Ήπιος Περιβαλλοντισμός», Παιδική Ενδυνάμωση και Συμμετοχή στα Προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης: Ερευνητικά Ευρήματα και Κατευθύνσεις για την Έρευνα και Παιδαγωγική Πρακτική
14:30 - 16:30
-
Ιωάννης Σούλιος, Αναστάσιος Μολοχίδης,
Ανάπτυξη και εφαρμογή μιας κυκλικής διαδικασίας μοντελοποίησης: Η προσαρμογή και ο επανασχεδιασμός μιας διδακτικής μαθησιακής ακολουθίας για τις οπτικές ιδιότητες των υλικών
Room: Δ3-7Α
-
Χαρούλα Λαμπριανάκη, Ευαγγελία Μαυρικάκη, Κατερίνα Σάλτα,
Επιστημολογικές πεποιθήσεις σχετικές με τη Χημεία μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου
Room: Δ1-Α
-
Γεωργία Μπαμπάτσικου, Βάια Μπακάλη, Στέφανος Ασημόπουλος, Τριαντάφυλλος Τριανταφυλλίδης,
Εννοιολογήσεις μαθητών και μαθητριών Στ΄ τάξης για την ευθύγραμμη διάδοση του φωτός και τις αναλογίες
Room: Δ1-Α
-
Τάσος Ζουπίδης, Άννα Σπύρτου, Γεώργιος Μαλανδράκης, Πέτρος Καριώτογλου,
Η διαδικασία βελτίωσης µιας Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας για την εισαγωγή στοιχείων της διερευνητικής µεθόδου: η πυκνότητα ως ιδιότητα των υλικών, στα φαινόµενα πλεύσης και βύθισης
Room: Δ3-7Α
-
Δημήτρης Ψύλλος, Αναστάσιος Μολοχίδης,
Μελέτη επαναληπτικά εξελισσόμενης Διδακτικής Μαθησιακής Ακολουθίας για την θερμική αγωγιμότητα των υλικών
Room: Δ3-7Α
-
Πέτρος Καριώτογλου, Δημήτρης Ψύλλος,
Διδακτικές - Μαθησιακές Ακολουθίες: Θεωρητικές επισημάνσεις και εμπειρικές έρευνες
Room: Δ3-7Α
-
Δημήτρης Ψύλλος, Πέτρος Καριώτογλου,
Ζητήματα σχεδιασμού και ανάπτυξης των Διδακτικών Μαθησιακών Ακολουθιών στην περιοχή των Φυσικών Επιστημών
Room: Δ3-7Α
-
Νεκτάριος Μήλιος, Δέσποινα Σταμπάκη-Χατζηπαναγιώτη,
Διερεύνηση του βαθμού επίτευξης στόχων της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Room: Αιθ. 4
-
Ελευθερία Βαρδαλαχάκη, Δημήτρης Σταύρου,
Διερεύνηση των αντιλήψεων και διαδικασιών μάθησης φοιτητών Τμήματος Χημείας ως προς τη σχέση δομής– χρώματος χημικών ενώσεων
Room: Δ1-Α
-
Κωνσταντίνα Σακελλάρη, Λεωνίδας Μάνου,
Η ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ ΤΟΥ ΝΑΝΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΣΑΥΡΑΣ GECKO
Room: Αιθ. 4
-
Γαρυφαλλιά Τζίμα, Γιώργος Πέικος,
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΛΩΤΟΥ ΣΤΗΝ Α/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΜΑΘΗΣΗΣ
Room: Αιθ. 4
-
Δημήτρης Αλεξίου, Λεωνίδας Μάνου, Γιώργος Πέικος,
ΟΙ ΙΔΕΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ ΤΟΥ ΝΑΝΟ: ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΛΩΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΑΥΡΑΣ GECKO
Room: Αιθ. 4
-
Μαρία Τζιώλη, Άννα Σπύρτου,
"ΟΤΑΝ Η ΧΙΟΝΑΤΗ ΒΡΕΘΗΚΕ ΣΤΟ ΝΑΝΟΚΟΣΜΟ": ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Room: Αιθ. 4
-
Παντελής Κίζος, Ελένη Κωνσταντινίδου, Ουρανία Μακαρίου, Γιώργος Πέικος, Άννα Σπύρτου,
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΝΑΝΟΕΠΙΣΤΗΜΗΣ-ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΡΙΩΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΑΚΟΛΟΥΘΙΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Room: Αιθ. 4
-
Παναγιώτης Αλεξόπουλος, Άννα Κουκά, Ευαγγελία Μαυρικάκη, Ντία Γαλανοπούλου,
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΚΥΤΤΑΡΩΝ
Room: Δ1-Α
-
Νίκος Μαντρατζής, Υβόνη Μπάρα, Μαρία Πετσίβα, Ευαγγελία Σερμπίνη, Λεωνίδας Μάνου, Άννα Σπύρτου,
ΟΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΟΥΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΝΑΝΟΕΠΙΣΤΗΜΗΣ-ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Room: Αιθ. 4
-
Αιμιλία Μιχαηλίδη, Γιάννης Σγουρός, Αθανάσιος Βελέντζας, Κυριακή Δημητριάδη, Αχιλλέας Μανδρίκας, Αντώνης Μαργαρίτης, Κατερίνα Σάλτα, Δημήτρης Σταύρου,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΙΧΜΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ
Room: Αιθ. 4
-
Διονύσιος Κουλουγλιώτης, Κατερίνα Σάλτα,
Διερεύνηση κινήτρων μάθησης Χημείας και Φυσικής μεταξύ φοιτητών Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης
Room: Δ2-Β
-
Μιχαήλ Καλογιαννάκης, Σταμάτιος Παπαδάκης,
Διδάσκοντας Φυσικές Επιστήμες σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με το ScratchJr
Room: Δ2-Α
-
Γιώργος Καράογλου, Κωνσταντίνος Κώτσης,
Η επίδραση του φύλου στον επιστημονικό εγγραμματισμό
Room: Δ2-Β
-
Παναγιώτης Τσάκωνας, Μιχαήλ Σαρρής, Νικόλαος Παπαδάκης,
Διδασκαλία Προγραμματισμού μέσω Φυσικής - Διδασκαλία Φυσικής μέσω Προγραμματισμού. Μία διδακτική προσέγγιση για την Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών
Room: Αιθ. 3
-
Αικατερίνη Γεωργακούδη, Κρυσταλλία Χαλκιά,
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΕΝΟΣ/ΜΙΑΣ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ ΣΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΜΕΝΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΤΟΥ ΤΑΥΡΟΥ.
Room: Δ2-Β
-
Στέφανος Οικονόμου,
Η ΦΥΣΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΕΓΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Room: Δ2-Β
-
Καλλιόπη Μέλη, Δημήτρης Κολιόπουλος, Κώστας Λαβίδας, Γιώργος Παπαλεξίου,
ΟΙ ΝΟΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΗΣ Β' ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΙΑΒΑΤΙΚΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗ
Room: Δ1-Α
-
Νικολέττα Ξενοφώντος, Ζαχαρίας Ζαχαρία, Τάσος Χοβαρδάς,
H Επίδραση ενός Υποστηρικτικού Εργαλείου Δημιουργίας Γραφικών Παραστάσεων στις Γνώσεις Περιεχομένου και Δεξιότητες Διερώτησης Μαθητών Λυκείου όταν Εργάζονται σε ένα Τεχνολογικά Υποστηριζόμενο Μαθησιακό Περιβάλλον Διερώτησης στις Φυσικές Επιστήμες
Room: Δ2-Α
-
Στέφανος Ντούλας, Θωμάς Νίκας,
Ο ΒΑΘΜΟΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΣΥΓΧΡΟΝΙΚΗΣ ΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗΣ (MULTILOG) ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ Φ.Ε. ΕΡΕΥΝΑ, ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ, ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Room: Δ2-Α
-
Όλγα Μαλεζά, Βασίλης Αργυρόπουλος, Διονύσης Βαβουγιός,
Διερεύνηση των Εναλλακτικών Ιδεών Φοιτητών με Αναπηρία Όρασης σε Βασικές Έννοιες Μηχανικής
Room: Δ1-Α
-
Βασίλειος Κουταλάς, Παρθένα Κατικαρίδου, Νικόλας Χαριστός, Μιχάλης Σιγάλας,
Εφαρμογή Τεχνικών Οφθαλμικών Καταγραφών για τη Μελέτη Χειρισμού και Επεξεργασίας της Πληροφορίας από Χρήστες Πολυαναπαραστασιακού Εκπαιδευτικού Περιβάλλοντος με Αντικείμενο τις Προβολές Fischer & Newman
Room: Δ2-Α
-
Πηνελόπη Μπαρδανίκα, Θαρρενός Μπράτιτσης,
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΜΕΣΩ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΕΠΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ (AUGMENTED REALITY CONTECT WITH ENTITI CREATOR): Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ.
Room: Αιθ. 4
-
Ελευθερία Αργυρού,
Solanum tuberosum και διδασκαλία Φυσικών Επιστημών
Room: Αιθ. 4
-
Μιχάλης Ιωάννου, Θαρρενός Μπράτιτσης, Άννα Σπύρτου,
Η έννοια της ταχύτητας στο νηπιαγωγείο αξιοποιώντας το Sphero
Room: Αιθ. 4
-
Ευστάθιος Ξαφάκος, Λάμπρος Παπαδήμας, Χρήστος Μπαντάνης, Αποστολία Μπέκα, Αναστάσιος Μαράτος,
Αντιλαμβανόμενη αυτο-αποτελεσματικότητα και εσωτερικά κίνητρα των εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως προς τη διδασκαλία του μαθήματος της Φυσικής
Room: Δ2-Β
-
Αθανάσιος Σ Καπόγιαννης, Ευστράτιος Καπότης, Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης,
ΕΙΣΑΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ "ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑΣ" ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΜΕΣΩ ΑΠΛΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΑΥΤΟΣΧΕΔΙΟΥ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Room: Δ2-Α
-
Σιμος Αναγνωστάκης, Δημήτρης Σταύρου,
Πειράματα Φυσικής - Χημείας με Εκπαιδευτική Ρομποτική και Μικροϋπολογιστικά Συστήματα
Room: Δ2-Α
-
Αθανάσιος Θεόδωρος Βελέντζας, Αλέξανδρος Κατέρης, Παναγιώτης Λάζος, Παύλος Τζαμαλής, Σεραφείμ Τσούκος,
Η χρήση αισθητήρων σε έξυπνες κινητές συσκευές στο σχολικό εργαστήριο της Φυσικής. Παραδείγματα εφαρμογής.
Room: Αιθ. 2
17:00 - 18:00
-
Κεντρική Ομιλία - Ron Blonder:
Learning science through contemporary research and the integration of Responsible Research and Innovation (RRI) in science education
18:15 - 20:15
-
Συζήτηση σε Ολομέλεια:
Το παρόν και το μέλλον της Διδακτικής των Φ.Ε. σε Πανελλήνιο και Διεθνές επίπεδο
Οργάνωση: ΕΝΕΦΕΤ (Προεδρείο: Δ. Σταύρου, Χ. Τζουγκράκη)
Κ. Αθανασίου, Κ. Κωνσταντίνου, Κ. Χαλκιά, Δ. Ψύλλος
09-04-2017
09:30 - 11:30
-
Αντώνης Χρυσός, Κυριακή Αντωνιάδου, Περικλής Χατζησταυρίδης, Γεωργία Τσουλφά, Χάιδω Σαμαρά,
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΓΙΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΑ-ΤΑΛΑΝΤΟΥΧΑ ΠΑΙΔΙΑ (CTY GREECE)
Room: Αιθ. 2
-
Αθανασία - Αντωνία Κοκολάκη, Αιμιλία Μιχαηλίδη, Δημήτρης Σταύρου,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΚΘΕΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ
Room: Δ1-Α
-
Πανδώρα Σιφνιώτη, Βαρβάρα Φρούντζα, Ελένη Καστάνη, Φωτεινή Χάλαρη, Αφροδίτη Βλάχου, Κωνσταντίνα Κουτσαφτούλη, Αικατερίνη Λιάγκουρα, Ευαγγελία Καρανάνα, Παναγιώτα Σκανδάλη Πούλου, Αγγελική Περτέση, Κωνσταντίνος Σωτηρόπουλος, Θεοδώρα Απαρτόγλου, Ελένη Σπηλιοπούλου, Σοφία Χαραλαμποπούλου, Βικτώρια Παπακωνσταντίνου,
«Έχει ο καιρός γυρίσματα»: Μια διαθεματική προσέγγιση STEM στη Β΄ Δημοτικού
Room: Δ2-Γ
-
Νατάσα Κυριακοπούλου, Στέλλα Βοσνιάδου,
Αναγνωρίζοντας Διαφορετικές Οπτικές στον Κοινωνικό και Φυσικό Κόσμο: Ένα Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για μαθητές του Δημοτικού Σχολείου
Room: Δ1-Α
-
Ουρανία Γκικοπούλου, Παναγιώτης Τσάκωνας, Γεώργιος Καλκάνης, Γεώργιος Τόμπρας,
Ο ΛΥΚΕΙΑΚΟΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ (;) ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ – ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Room: Δ2-Α
-
Άνθιμος Χαλκίδης, Αριστοτέλης Γκιόλμας, Αρτεμησία Στούμπα, Μαρία Κονταξή, Κωνσταντίνος Σκορδούλης,
Διδασκαλία εννοιών πολυπλοκότητας στη φύση με χρήση μοντέλων στο πολυπρακτορικό περιβάλλον προσομοιώσεων της NetLogo
Room: Αιθ. 3
-
Γεώργιος Ιωαννίδης,
Πόσο έγκυρα είναι τα συμπεράσματα όταν η ανάλυση των πειραματικών δεδομένων περιορίζεται απλά σε έλεγχο θεωρητικών υποθέσεων με χρήση απλών στατιστικών συναρτήσεων;
Room: Δ2-Α
-
Άννα Λεούση, Παναγιώτης Παπαλεξόπουλος, Διονύσης Βαβουγυιός, Σωτηρία Τζιβινίκου,
Διδακτική παρέμβαση για το φαινόμενο των εποχών σε μαθητές με Mαθησιακές Δυσκολίες
Room: Δ2-Β
-
Χριστίνα Τσαλίκη, Γεώργιος Μαλανδράκης, Πηνελόπη Παπαδοπούλου, Πέτρος Καριώτογλου,
Ενίσχυση των διερευνητικών πρακτικών των εκπαιδευτικών μέσω προγράμματος επαγγελματικής ανάπτυξης
Room: Δ3-7Α
-
Πέτρος Καριώτογλου, Άννα Σπύρτου,
Ένα πρόγραμμα επαγγελματικής ανάπτυξης εκπαιδευτικών στις Φυσικές Επιστήμες: Πτυχές των αποτελεσμάτων του προγράμματος
Room: Δ3-7Α
-
Αικατερίνη Γκιγκοπούλου, Γεώργιος Μαλανδράκης, Πέτρος Καριώτογλου,
Συμβολή των προγραμμάτων επαγγελματικής ανάπτυξης στη διεύρυνση των απόψεων και πρακτικών εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας στις σύγχρονες τάσεις των Φυσικών Επιστημών
Room: Δ3-7Α
-
Μαρία Χαϊτίδου, Άννα Σπύρτου,
Αξιολόγηση προγράμματος εκπαίδευσης πρωτοβάθμιων εκπαιδευτικών: Η εξέλιξη όψεων της ΠΓΠ που αφορούν την διερευνητική διδασκαλία-μάθηση
Room: Δ3-7Α
-
Γεώργιος Πολυζώης, Δημήτριος Βαμνιές,
Μια Μίκρο-Εφαρμογή Επαγγελματικής Κοινότητας Μάθησης: Έρευνα Δράσης και Μάθηση με Διερώτηση στη Χημεία A΄ Λυκείου
Room: Δ2-Α
-
Πηνελόπη Παπαδοπούλου, Σοφία Αυγητίδου,
Εκπαίδευση και Επαγγελματική Μάθηση Νηπιαγωγών στις Φυσικές Επιστήμες: διαδικασίες τροποποίησης/αλλαγής των εκπαιδευτικών πεποιθήσεων και πρακτικών
Room: Δ3-7Α
-
Ιωάννης Λεύκος, Μαρία Μητσιάκη,
ΕΛεΦυΣ – Εικονογραφημένο Λεξικό Φυσικής για το Σχολείο
Room: Δ2-Γ
-
Βασιλική Γκίτζια, Κατερίνα Σάλτα, Χρύσα Τζουγκράκη,
Διερεύνηση της ικανότητας μαθητών να μεταφράζουν χημικές αναπαραστάσεις για την έννοια της «χημικής αντίδρασης».
Room: Δ2-Α
-
Μαρία-Ελένη Χαχλιουτάκη, Παναγιώτης Παντίδος, Μαρία Καμπεζά,
Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΙΣΜΟ ΠΑΙΔΙΩΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΣΗΜΕΙΩΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΗΦΑΙΣΤΕΙΩΝ
Room: Δ2-Β
-
Ιωάννης Σταράκης, Κρυσταλλία Χαλκιά,
Διδακτική προσέγγιση των κινήσεων του συστήματος Ήλιος-Γη-Σελήνη στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση
Room: Δ2-Β
-
Γεώργιος Κυριάκου, Φανή Σέρογλου,
ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΩΝΤΑΣ ΤΙΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΜΕ ΑΘΛΗΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Room: Δ1-Α
-
Τάσος Ζουπίδης, Μαρία Καρνέζου,
ΜΙΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΕΝΑ ΤΕΧΝΟΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΛΛΑΓΗΣ
Room: Δ1-Α
-
Ανδρεανή Μπάιτελμαν,
ΔΙΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗΣ ΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ
Room: Δ1-Α
-
Δήμητρα Καζαντζίδου, Κωνσταντίνος Κώτσης,
ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ΣΕ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ ΤΟΥ CHARLES PERRAULT
Room: Δ1-Α
-
Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης, Αναστάσιος Μολοχίδης,
Εισάγοντας μαθητές Γυμνασίου σε πειραματικές διερευνητικές δραστηριότητες
Room: Δ2-Α
-
Ματθαίος Πατρινόπουλος, Χρυσοβαλάντης Κεφαλης,
Όμιλοι επιστημών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Μελέτη περίπτωσης του 26ου & 29ου ΔΣ Αχαρνών.
Room: Δ2-Γ
-
Μαμίνα Κανελλίδου, Ζαχαρίας Ζαχαρία,
ΟΙ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΠΟΙΑ Η ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Η ΑΞΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ ΗΛΙΚΙΑΣ 5 ΚΑΙ 9 ΧΡΟΝΩΝ
Room: Δ2-Β
-
Σοφοκλής Αλεξάνδρου Σωτηρίου, Καρολίνα Καλκαντάρα, Μαρία Σπάτουλα, Κέλλυ Στάθη, Γιώτα Νατσίκου, Αγγέλικα Τσούτσια, Μαίρη Αγγελάκου,
Ο κήπος των ονείρων μας – Μία δημιουργική εισαγωγή στις φυσικές επιστήμες για το νηπιαγωγείο
Room: Δ2-Γ
-
Στέφανος Ντούλας, Θωμάς Νίκας,
ΜΕΛΕΤΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΩΝ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΥΓΧΡΟΝΙΚΗΣ ΛΗΨΗΣ ΚΑΙ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗΣ (MULTILOG) ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟΕΛΕΓΚΤΗ ARDUINO
Room: Δ2-Γ
-
Χαρίλαος Τσιχουρίδης, Διονύσιος Βαβουγυιός, Γεώργιος Στυλιανός Ιωαννίδης,
Η ΕΝΑΛΛΑΓΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΤΥΠΩΝ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΩΝ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ. ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ
Room: Δ2-Α
-
Γιούλη Βαϊοπούλου, Γεώργιος Παπαγεωργίου,
Διερεύνηση των νοητικών μοντέλων: Οι αντιλήψεις μαθητών του Δημοτικού για τη Γη
Room: Δ2-Β
-
Δημήτρης Σταύρου, Σίμος Αναγνωστάκης, Νίκος Χανιωτάκης,
Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες με τη χρήση Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Μικροϋπολογιστικών Συστημάτων
Room: Αιθ. 1
12:00 - 14:00
-
Μαρία Τσέτσερη, Κατερίνα Σάλτα, Δημήτριος Σταύρου,
ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΤΩΝ ΑΛΛΑΓΩΝ ΤΩΝ ΙΔΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΝΑΝΟΚΛΙΜΑΚΑΣ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Room: Δ1-Α
-
Μαρία Παναγιώτα Βλαχολιά, Στέλλα Βοσνιάδου, Κατερίνα Σάλτα, Πέτρος Ρούσσος, Σμαράγδα Καζή, Μιχάλης Σιγάλας, Χρύσα Τζουγκράκη,
Η ΧΡΗΣΗ ΟΠΤΙΚΩΝ - ΑΝΑΛΥΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ ΑΠΟ ΜΑΘΗΤΕΣ, ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Room: Δ2-Α
-
Σοφία Κασιάρα, Λεμονιά Αντώνογλου, Μιχάλης Σιγάλας,
Οι απόψεις και αντιλήψεις των εκπαιδευτικών για τη χρήση των πολλαπλών χημικών αναπαραστάσεων στα σχολικά βιβλία Χημείας της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Room: Αιθ. 4
-
Ευαγγελία Ηρακλέους, Μιχάλης Λιβίτζιης, Νίκος Παπαδούρης, Κώστας Κωνσταντίνου,
Η ΓΡΑΠΤΗ ΑΝΑΤΡΟΦΟΔΟΤΗΣΗ ΩΣ ΜΕΣΟ ΔΙΑΜΟΡΦΩΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Room: Δ2-Β
-
Υβόνη Παύλου, Μάριος Παπαευριπίδου, Ζαχαρίας Ζαχαρία, Γεώργιος Μαυρομανολάκης,
ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΕΙΣΜΟΥΣ: ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΛΕΤΗ ΣΕΙΣΜΟΛΟΓΙΚΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ
Room: Αιθ. 1
-
Κυρούλα Σακελλάρη, Μιχαήλ Σκουμιός,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Room: Δ2-Β
-
Κωνσταντίνος Ανδρ. Μιτζήθρας, Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης,
ΨΗΦΙΑΚΗ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΙΑΜΟΙΡΑΣΜΟΥ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΑΡΧΕΙΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ
Room: Αιθ. 4
-
Κωνσταντίνος Βενέτης, Μιλτιάδης Τσίγκρης,
ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ
Room: Αιθ. 2
-
Ευστράτιος Καπότης, Παναγιώτης Τσάκωνας, Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης,
Εκπαιδευτική εφαρμογή και αξιολόγηση πρωτότυπων πειραματισμών και προσομοιώσεων για την διδασκαλία της Αρχής της Ισοδυναμίας
Room: Δ1-Α
-
Ζωή Βαθάκου, Ευαγγελία Μαυρικάκη, Ισιδώρα Παπασιδέρη,
Η ΧΡΗΣΗ «ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ» ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΩΝ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΑΠΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΕ04 ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Room: Δ2-Β
-
Χριστίνα Αναστασιάδη, Ευαγγελία Μαυρικάκη,
Η ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ "ΑΤΟΜΟΥ" ΑΠΟ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ
Room: Δ2-Α
-
Γιώργος Πέικος, Άννα Σπύρτου, Λεωνίδας Μάνου,
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΗΣ ΝΑΝΟΕΠΙΣΤΗΜΗΣ-ΝΑΝΟΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Room: Δ1-Α
-
Γεωργία Χουλιαρα, Ντία Γαλανοπούλου,
Διαθεματική προσέγγιση της διδασκαλίας των βιομορίων στη Γ’ Γυμνασίου
Room: Δ2-Α
-
Κατερίνα Πλακίτση,
Επαναπροσδιορίζοντας τα Προγράμματα Σπουδών για τις Φυσικές Επιστήμες στην υποχρεωτική εκπαίδευση
Room: Δ3-7Α
-
Λεμονιά Αντώνογλου, Ηλίας Καλαμπόκης, Κωνσταντίνα Μαρούλη - Χατζηαντωνίου,
Εκπαιδεύοντας Μικρούς Μαθητές στις Φυσικές Επιστήμες: Ένα καινοτόμο Πρόγραμμα STEM για τις Μικρές Τάξεις του Δημοτικού Σχολείου
Room: Δ2-Β
-
Χαρίκλεια Σταβάρα, Δημήτριος Σταμοβλάσης,
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ ΑΓΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΚΟΡΙΤΣΙΩΝ ΣΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ: ΜΙΑ ΜΕΤΑ-ΑΝΑΛΥΣΗ
Room: Αιθ. 4
-
Βάια Μπακάλη, Γεωργία Μπαμπάτσικου, Στέφανος Ασημόπουλος,
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΗΣ ΕΝΤΡΟΠΙΑΣ ΜΕΣΩ ΕΝΟΣ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΚΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ
Room: Δ1-Α
-
Χαρα Σταματάκη, Αστρινός Τσουτσουδάκης,
Αντιλήψεις σε θέματα εφαρμογών σύγχρονης βιολογίας. Μια ποιοτική μελέτη μαθητών λυκείου
Room: Αιθ. 4
-
Ελένη Ελματζίδου, Πηνελόπη Παπαδοπούλου,
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΙΑΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΗΣ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ
Room: Δ1-Α
-
Μαρία Καρνέζου, Ελεάνα Μπάλλα,
Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα HYPATIA – Εκπαίδευση εφήβων στις επιστήμες STEM με τρόπο ισότιμο προς τα δύο φύλα
Room: Αιθ. 4
-
Δήμητρα Καζαντζίδου, Κωνσταντίνος Κώτσης,
ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΙΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙΩΝ
Room: Αιθ. 4
-
Ελένη Κίτσιου, Κωνσταντίνος Κώτσης,
Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΩΣ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΙΔΕΩΝ ΤΟΥΣ ΣΕ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΙΚΗΣ
Room: Δ2-Α
-
Ελένη Κίτσιου, Κωνσταντίνος Κώτσης,
ΣΤΑΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Room: Αιθ. 4
-
Βασιλική Γκίτζια, Δημήτρης Διαμαντίδης,
ΑΞΙΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΙΣ Τ.Π.Ε. ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΜΙΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΧΗΜΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Room: Αιθ. 4
-
Αναστάσιος Μολοχίδης, Ευριπίδης Χατζηκρανιώτης,
Φοιτητές και Φοιτήτριες εκπαιδευόμενοι στη Διδακτική της Φυσικής, σχεδιάζουν Φύλλα Εργασίας, ακολουθώντας το πρότυπο της συνεχούς διερεύνησης
Room: Δ2-Α
-
Γεώργιος Στύλος, Κωνσταντίνος Κώτσης,
Επιστημολογικές πεποιθήσεις εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τη μάθηση και τη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών
Room: Αιθ. 4
-
Γεώργιος Στύλος, Κωνσταντίνος Κώτσης, Αναστασία Γκουλγκούτη,
Μεταβολή των πρακτικών που προτίθενται να εφαρμόσουν μελλοντικοί εκπαιδευτικοί στη διδασκαλία της Φυσικής
Room: Αιθ. 4
-
Ηλίας Χαριτωνίδης, Κωνσταντίνος Θ. Κώτσης, Ελευθερία Αν. Τσιούρη,
Οι αναλογίες σε πανεπιστημιακά συγγράμματα της Φυσικής
Room: Αιθ. 4
-
Ελευθερία Παντελή, Νικολέττα Ξενοφώντος, Ζαχαρίας Ζαχαρία,
ΠΩΣ ΕΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗΣ ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΩΝ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΘΩΣ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟ ΔΙΕΡΩΤΗΣΗΣ
Room: Δ2-Β
-
Μαρία Καλλέρη, Δημήτρης Ψύλλος, Βασίλης Τσελφές,
Μια επιστημολογική ανάλυση των πειραματικών σχεδιασμών μαθητών στο πλαίσιο της επιστημονικής διερεύνησης
Room: Δ2-Β
-
Γεώργιος Τσαπαρλής, Σωτήριος Χαρτζάβαλος, Βασιλική Βλάχα, Κωνσταντίνα Μαλάμου, Ιωάννα Νείλα, Χριστίνα Παντούλα,
Γνωστικά αποτελέσματα από την εφαρμογή συνθετικών ομαδικών εργασιών σε ένα πρότυπο γυμνάσιο: η περίπτωση της πυρηνικής ενέργειας
Room: Δ1-Α
-
Κωνσταντίνος Χαρίτος, Στέλλα Βολυράκη,
ΟΜΟΙΟΠΟΛΙΚΟΣ ΔΕΣΜΟΣ. ΠΑΡΑΝΟΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΥΓΗ ΑΥΤΩΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑΣ CLIL
Room: Δ2-Α
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License.